Volkswagen Passat: 6. generacija Volkswagen Passat: 6. generacija
Volkswagen je predstavil novo, že šesto generacijo srednje velike limuzine, ki je bila v obliki prvih petih zelo uspešna na trgih vsega sveta. Za... Volkswagen Passat: 6. generacija
Volkswagen Passat: z za do 20 odstotkov manjšo porabo goriva in z do 85 kilogramov manjšo skupno maso.

Volkswagen Passat: z za do 20 odstotkov manjšo porabo goriva in z do 85 kilogramov manjšo skupno maso.

Volkswagen je predstavil novo, že šesto generacijo srednje velike limuzine, ki je bila v obliki prvih petih zelo uspešna na trgih vsega sveta. Za novi model bodo pričeli sprejemati prednaročila 10. julija, (nemške) cene zanj pa bodo od 25.875 oziroma 25.950 evrov za kombijevsko karoserijsko različico.

  • DB2014AU00774_large
  • DB2014AU00782_large
  • DB2014AU00783_largec
  • DB2014AU00784_largec
  • DB2014AU00785_large
  • DB2014AU00777_large
  • DB2014AU00781_large
  • DB2014AU00799_large
  • DB2014AU00798_large
  • DB2014AU00800_large
  • DB2014AU00803_large

Tokrat so novinca predstavili kar v svojem dizajnerskem studiu v Potsdamu. Martin Winterkorn, šef Volkswagna, je med drugim izpostavil, da je (tokratni) Passat luksuzen avtomobil svojega razreda, a ne za ‘luksuzno’ ceno.

Koncern VAG je pokazal limuzino in kombi hkrati, ki se sicer zdita močno podobni sedanji generaciji (5. po kozmetični prenovi), a gre za nižji avtomobil z daljšo medosno razdaljo in z večjimi kolesi. Med posebnostmi velja omeniti digitalno ploščo merilnikov, projicirni zaslon (‘head-up’), razvedrilni sistem za zadnjo klop, ki je kompatibilen s tabličnimi računalniki, sistem za zaznavanje nevarnosti trčenja (tudi s prepoznavanjem pešcev) s samodejnim zaviranjem, kamere za 360-stopinjski nadzor okolice, sistem za pomoč pri vleki prikolice, sistem za popolno zaustavitev in sistem za pomoč pri prometnih zamaških (kombinacija vodenja znotraj prometnega pasu in zaviranja tudi pri hitrostih pod 60 kilometrov na uro).

Motorji za novi Passat bodo seveda vsi z neposrednim vbrizgom ter prisilno polnjeni, skupaj jih bo 10 in sicer z močmi od 88 do 206 kilovatov (120 do 280 ‘konj’), vsi pa zadostijo izpušnim normam Euro6. Prvič bo na voljo tudi (priključna) hibridna različica s 155 kilovati (211 ‘konji’) skupne moči sistema (TSI s 115 kilovati in elektromotor z 80 kilovati) in z električnim dosegom 50 kilometrov.◄

Foto: Volkswagen