Volkswagen ID.Buzz: prvi v Sloveniji Volkswagen ID.Buzz: prvi v Sloveniji
Porsche Slovenija je nedavno v času turneje Volkswagen Driving Experience, na kateri so predvsem prodajalcem in VIP ponudili vodeno izkušnjo vožnje z različnimi Volkswagni,... Volkswagen ID.Buzz: prvi v Sloveniji

Volkswagen ID.Buzz Cargo: rajdni krog znaša le 11,1 metra, kar je podobno kot pri Golfu.

Porsche Slovenija je nedavno v času turneje Volkswagen Driving Experience, na kateri so predvsem prodajalcem in VIP ponudili vodeno izkušnjo vožnje z različnimi Volkswagni, za kratek čas v Slovenijo pripeljal tudi prvi ID.Buzz.

To je bila njegova (predserijska) gospodarska različica Cargo brez bočnih šip na zadnjem delu in s tovoru namenjenem zadnjem delu kabine. Spredaj sta lahko sedeža dva ali trije, za njima je predelna stena in za njo prostor za dve euro paleti. Tovorni del je velik 3,9 kubičnega metra, njegova površina pa znaša 3,2 kvadratna metra. ID.Buzz Cargo se ponaša z odličnim količnikom upora zraka 0,29.

ID.Buzz je električni dostavnik, ki je v primerjavi s Transporterjem T6.1 navkljub skoraj enakemu medosju za dobre četrt metra krajši, za 8 centimetrov širši in za tri višji. Dolg je 4,7 metra in sloni na električnim vozilom namenjeni platformi MEB. Na njej so osnovani tudi Volkswagni ID.3, ID.4, ID.5, ID.6 (srednje veliki športni terenec s tremi vrstami sedežev), Audija Q4 e-tron in Q5 e-tron, Cupra Born in Škoda Enyaq.

Videz ID.Buzza je nastal pod vodstvom šefa oblikovanja pri Volkswagnu, Jozefa Kabana, do neke mere pa se naslanja na videz prvega Volkswagnovega dostavnika Type 2. Elektromotor v zadku zmore 150 kilovatov in poganja zadnji kolesi. Napaja ga baterija neto kapacitete 77 kilovatnih ur, kar naj bi po standardu WLTP zadostovalo za okoli 400 kilometrov vožnje.

Baterijo je moč polniti na polnilnih postajah moči do 11 kilovatov, na hitrih polnilnicah na enosmerni tok pa do 170 kilovatov – tam se baterija od 5 do 80 odstotkov napolni v pol ure. Najnovejši softver vozila bo omogočal identifikacijo vozila s polnilno postajo v tolikšni meri, da ne bo več potrebna identifikacija s kartico.

Osebna različica ima pet sedežev, za njimi pa je za 1.121 litrov prtljažniškega prostora. Tkanina sedežev je iz reciklirane plastike, usnje (vsaj v začetku?) ne bo na voljo. Zaslon digitalnih merilnikov je velik 5,3 palca, zaslon infozabavnega sistema 10 ali 12 palcev, v notranjosti pa je do 8 vhodov USB C. Osebni ID.Buzz ima še nekoliko boljši količnik upora zraka od dostavnika Cargo in sicer 0,285.

Konec tega meseca bodo pri nas pričeli s predprodajo tega novega električno gnanega Volkswagna. Cene še niso znane, v Nemčiji pa stane najmanj 64.581 oziroma 54.430 (Cargo) evrov.◄

Foto: VK

No comments so far.

Be first to leave comment below.