Renault Talisman: na slovenskem trgu Renault Talisman: na slovenskem trgu
Renault je v Sloveniji predstavil svoj novi adut v srednjem avtomobilskem razredu Talisman v limuzinski in kombijevski karoseriji. Najcenejši stane 19.990 evrov, kombi je... Renault Talisman: na slovenskem trgu
Renault Talisman: v osnovi zelo dober avtomobil, a z velikim bremenom oziroma z željo 'mame' po znatno višjem tržnem deležu.

Renault Talisman: v osnovi zelo dober avtomobil, a z velikim bremenom oziroma z željo ‘mame’ po znatno višjem tržnem deležu.

Renault je v Sloveniji predstavil svoj novi adut v srednjem avtomobilskem razredu Talisman v limuzinski in kombijevski karoseriji. Najcenejši stane 19.990 evrov, kombi je za 1.200 evrov dražji.

Zadnje lepe čase je Renault v tem razredu živel s prvo generacijo Lagune in natanko tja, med vodilne v svojem segmentu, si želi priti s Talismanom. Do neke mere bo to težko, ker Talisman kot kombilimuzina ne obstaja, v večini pa naj bi njeno mesto zasedel Talisman Grandtour, ki je po splošnem mnenju tudi dosti bolj čeden kot Laguna Grandtour.

  • IMG_6373a
  • IMG_6349a
  • IMG_6326a
  • IMG_6327a
  • IMG_6351ac
  • IMG_6387a
  • IMG_6317ac
  • IMG_6318a
  • IMG_6321a
  • IMG_6358a
  • IMG_6363a
  • IMG_6334a
  • IMG_6337a
  • IMG_6329
  • IMG_6336a
  • IMG_6342

Talisman ima vse, kar evropski kupci v tem segmentu kupujejo: poleg obeh karoserij še umirjeno, a prepričljivo zunanjost, več kot korektno (pri Renaultu pravijo ‘poslovno’) notranjost, motorje z močmi od 81 do 147 kilovatov (110 do 200 ‘konj’), zvečine samodejne menjalnike, dobre možnosti izbire opreme in, kar je na koncu morda odločilnega pomena, ugodnosti za kupca, začenši s 1.500-evrskim popustom vsaj do konca poletja.

Ponudbo Talismana tako sestavljajo trije turbodizli (81-118 kW) in dva turbobencinarja (110 in 147 kW), ročni menjalnik pri ‘spodnjih’ dveh dizlih, sicer pa samodejni, običajen ali 4-kolesni volan in štiri osnovne pakete opreme. V ceniku je za vsako od karoserij po 11 možnih kombinacij, od katerih je najcenejši Talisman dCi 110 Life, ki stane 21.490 evrov. Pri Renaultu pričakujejo, da se bo večina kupcev, zasebnih in poslovnih, odločala za motor dCi 130. Takšen Talisman je naprodaj za od 24.990 evrov s paketom Business in dva tisočaka več s paketom Zen. Za samodejni menjalnik je tu treba doplačati 1.600 evrov, za paket 4Control (tudi večja kolesa in prilagodljivo vzmetenje, možno pa je le v kombinaciji s paketom Zen) pa še dva tisočaka. Najdražji turbodizel in najdražji Talisman nasploh je dCi 160 EDC Initiale Paris, ki ima poleg motorja z dvojnim turbopuhalom serijsko še večino sicer doplačljivih možnosti, stane pa 36.490 evrov. Kljub popularnosti dizlov pa ne gre zanemariti bencinske ponudbe – najcenejša je različica TCe 150 EDC Business (25.990 evrov), tri tisočake pa je dražji TCe 200 EDC Zen. Vse navedene cene omenjenega popusta še ne upoštevajo!◄

Foto: VK