Evropska komisija: tekočina  R12134yf ni nevarna Evropska komisija: tekočina  R12134yf ni nevarna
Spor med nemškim Daimlerjem AG, sicer lastnikom Mercedes-Benza, in evropsko komisijo zaradi tekočine za klimatske naprave je dobil novo poglavje. Naj spomnimo: evropska komisija... Evropska komisija: tekočina  R12134yf ni nevarna
Daimler Konzernzentrale

Daimler AG: še vedno v primežu evropske komisije.

Spor med nemškim Daimlerjem AG, sicer lastnikom Mercedes-Benza, in evropsko komisijo zaradi tekočine za klimatske naprave je dobil novo poglavje.

Naj spomnimo: evropska komisija je pred dobrim mesecem in pol začela postopek proti omenjeni nemški avtomobilski skupini (in posredno tudi nemški vladi) zaradi tega, ker zavrača uporabo na novo razvite tekočine za klimatske naprave R12134yf, sicer delo ameriških podjetij Honeywell in DuPont. Evropska direktiva namreč predpisuje uporabo nove tekočine v vseh novih avtomobilih že vse od 1. januarja 2011. Ker pa je prišlo do težav pri njeni dobavi, je evropska komisija rok uporabe preložila na 1. januar 2013. Daimler AG oziroma Mercedes-Benz pa je bil mnenja, da nova tekočina ni primerna oziroma v nekaterih primerih celo nevarna, saj naj bi se ob morebitnem trčenju povečala nevarnost požara. Prav zaradi tega nekateri njihovi novi modeli (A, B, CLA, SL ipd.) še vedno niso imeli omenjene tekočine v klimatskih napravah in prav zaradi tega je bila sredi lanskega leta nekaj časa prepovedana prodaja teh Mercedesov na francoskem trgu.

Lani je bila prav zaradi sporne tekočine za nekaj časa ustavljena prodaja mercedesa CLA v Franciji.

Lani je bila prav zaradi sporne tekočine za nekaj časa ustavljena prodaja mercedesa CLA v Franciji.

Evropska komisija je zato pred časom pri podjetju Joint Research Council (JRC) naročila pregled nove tekočine, sedaj pa so znani rezultati. Po trditvah JRC tekočina ustreza zahtevanim merilom in ni razloga, da je ne bi uporabljali v novih avtomobilih. Daimler AG pa je sporočil, da je bil pregled te tekočine ‘opravljen na preveč restriktiven način’. Zgodba torej še  ni končana, toda vsaj ta hip je videti, da se bo moral Daimler AG vendarle ukloniti. Ob tem je Honeywell sporočil, da tekočino R12134yf že uporablja več kot 500 tisoč avtomobilov oziroma vozil, do konca leta pa naj bi se ta številka povečala na dva milijona.