Renault Scénic: manjša prenova in nova različica Renault Scénic: manjša prenova in nova različica
 V tem trenutku je v salonih naprodaj tretja generacija začetnika limuzinskih kombijev spodnjega srednjega razreda Scénica, ki pa jo bo te dni zamenjala nekoliko... Renault Scénic: manjša prenova in nova različica
Renault Scénic: začetnik razreda in še vedno najbolj priljubljen med podobnimi v Evropi.

Renault Scénic: začetnik razreda in še vedno najbolj priljubljen med podobnimi v Evropi.

 V tem trenutku je v salonih naprodaj tretja generacija začetnika limuzinskih kombijev spodnjega srednjega razreda Scénica, ki pa jo bo te dni zamenjala nekoliko posodobljena ponudba. Prenovljene Scénice boste prepoznali po novi maski s precej večjim Renaultovim logom na nje, v paleti je tudi nova (bež) barva karoserije in na izbiro je tudi nov motor.

To je bencinski TCe 130, ki je pravzaprav nadgrajeni TCe 115, le da ima ugodnejši (in višji) krivulji navora in moči. Motor TCe 115 ostaja v ponudbi Scénicov, bo pa novi na voljo tudi v novi karoserijski različici Xmod.

  • 1VK_8722la
  • 1VK_8730la
  • 1VK_8723la
  • 1VK_8724l
  • 1VK_8725
  • 1VK_8733a
  • 1VK_8738a
  • 1VK_8740

Scénic Xmod je nekoliko bolj robustna in za centimeter bolj od tal odmaknjena različica, ki je odgovor na vse bolj naraščajoče povpraševanje podobnih izdelkov v Evropi. V tem razredu so namreč po prodaji križanci že leta 2011 prehiteli klasične enoprostornike. Xmod ima poleg (na spodnjem delu karoserije) izdatnejše plastične zaščite še serijska strešna nosilca, gume M+S (samo 16-palčne), aluminijaste stopalke, mehansko ročno zavoro (električno krmiljena ni na voljo), športen volanski obroč (povzet iz Lagune Coupé), 3 ekskluzivne oblike platišč in možnost izbire nove, posebne barve karoserije, kot je na fotografiji.

Kdor ne bo izbral 17-palčnih koles, za katera še ni gum M+S, ampak 16-palčna, bo v paketu z njimi dobil tudi sistem Extended grip, ki je slabšim pogojem pod kolesi prilagojena stabilizacijska elektronia. Upravlja se z okroglim gumbom pred prestavno ročico. Poleg osnovnega položaja »Cesta« ima še dve možnosti nastavitve. »Mehka podlaga« preko sistema ASR dopšča nekaj več zdrsa koles, da v teh trenutkih iz profila gume pri hitrejšem vrtenju odletita blato ali sneg, s tem pa se znova izboljša oprijem. Še vedno pa deluje tudi elektronska diferencialna zapora, torej zaviranje kolesa, ki se zavrti v prazno. Tretja nastavitev je »Ekspert«, kjer je sistem ASR izključen, deluje pa le še elektronska zapora diferenciala.

Xmod, ki bo naprodaj od 15. maja, bo po predvidevanjih v Sloveniji odrezal kakiih 20 odstotkov kolača modela Scénic, podoben pa bo verjetno tudi delež Grand Scénicov. Pri vseh različicah so na voljo 3 bencinski motorji; novi TCe 130, stane v Xmodu slabih 24 tisočakov, kot klasičen Scénic TCe 130 23.230 evrov in kot Grand Scénic 24.130 evrov. Ta motor je na voljo le v paketu Bose Edition.

Kljub novemu bencincu pa bo zelo verjetno še vedno daleč najbolj priljubljen dizelsko gnan Scénic (lani kar 87 %!). V Xmodu sta na voljo le (po moči) srednja dva, dCi 110 in 130, v običajnem Scénicu je na voljo tudi šibkejši dCi 95, v Grandu pa namesto njega zmogljivejši dCi 160. Cene z motoerjem dCi 110 so od 21.630 za Xmod, 20.680 za Scénic in 21.580 za Grand Scénic. Paketi opreme ostajajo enaki, Renault pa ponuja podaljšano jamstvo na 5 let za 800 evrov ali brezplačno prek Renaultovega financiranja. Poleg tega ponujajo v začetku prodaje privlačen popust 3.300 evrov na vse različice Scénica.

Foto: VK