Renaultov Mégane je dobil še eno različico: to je Conquest, ki je križanec in kot takšen tudi prvi te vrste v družini Mégane. Na našem trgu je naprodaj za od 23.190 evrov.
V resnici je zgodba o tem avtomobilu malo bolj zapletena. Prvič, ta avtomobil se imenuje Mégane Conquest samo na trgih bivše Jugoslavije. Razlog je v ‘origialnem’ imenu (Arkana), ki utegne imeti v teh deželah negativno konotacijo. In drugič, Arkani sta dve, ‘ruska’, ki temelji na drugi, starejši Renaultovi platformi (B0+), in ‘svetovna’, ki je nastala na platformi CMF-B, torej na tisti, ki služi Cliu, Capturju in Juku.
Toda prilagodljivost platform dela čudeže: navkljub zgoraj zapisanemu ima Conquest enako medosno razdaljo kot limuzinski Mégane in je približno toliko tudi širok. Poleg tega ima nezmotljivo Méganov obraz, vse skupaj pa se sešteje v notranjo prostornost, primerljivo z običajnimi, nam dobro poznanimi Mégani.
Z večjo oddaljenostjo od tal (20 cm!) ter z motno črnimi obrobami krog in krog karoserije je Conquest tipičen križanec. Karoserija je 5-vratna kombilimuzina, ki pa ima položno zadnjo šipo – uspešen recept, ki sta ga začela X6 v splošnem in C-HR med cenejšimi in primerljivimi avtomobili.
Armaturna plošča je, na drugi strani, na las podobna tisti iz Capturja, vključno z digitalnimi merilniki (na voljo so tri velikosti zaslonov, 4,2, 7 in 10,2 palca), z zaslonom infozabavnega sistema (7 ali 9,3 palca), s komandami klimatske naprave ter z ročico samodejnega menjalnika. Prostornost je, kot rečeno, takšna kot v Méganu, sedi pa se visoko kot v Capturju.
Znotraj obljubljajo dobrih 26 litrov prostora v predalih in na odlagalnih mestih, štiri vtičnice USB ter Google kot iskalnik ciljev za navigacijo, sedežne prevleke pa so lahko iz tkanine, iz kombinacije tkanine in umetnega usnja ali iz kombinacije usnja ter umetnega semiša. Zadaj je 513 litrov prtljažnika oziroma 480 v hibridni različici.
Na izbiro sta dva pogona. Prvi je TCe 140 (265 Nm, 103 kW), katerega mikrohibridna tehnika doda 20 Njutonmetrov navora, menjalnik pa je tu dvosklopčni EDC. Drugi je pravi hibrid 145 E-Tech (107 kW), katerega 1,6-litrski bencinski motor zmore 69 kilovatov (in 148 Nm), elektromotor pa 36 kilovatov (in 205 Nm). Pogonska baterija zmore 1,2 kilovatne ure, pri Renaultu pa pravijo, da je pri vožnji v mestu kar 80 odstotkov poti prevožene zgolj z elektriko. Hibridno gnani Conquest ima samodejni menjalnik.
Za zdaj je, upoštevaje dva pogona in tri pakete opreme, v ceniku šest različic. Najcenejši je TCe 140 EDC Zen (23.190 €), sledi oprema Intens (25.290 €) in na koncu še RS Line (27.890 €). Hibridni 145 E-Tech je za 1.500 evrov dražji, ko pa se bo nekoliko kasneje ponudbi pridružila še različica TCe 160, ki bo na voljo le kot RS Line, bo ta stala 29.390 evrov – povsem enako kot 145 E-Tech RS Line.◄
Foto: VK