Renault Captur: prenovljen na slovenskem trgu Renault Captur: prenovljen na slovenskem trgu
  Drugo generacijo Capturja so pri Renaultu predstavili leta 2019, letos spomladi so ga pošteno prenovili, te dni pa ga je slovenski zastopnik predstavil... Renault Captur: prenovljen na slovenskem trgu

Renault Captur: povsem nov obraz in 13 primerkov za košarkaše Olimpije.

 

Drugo generacijo Capturja so pri Renaultu predstavili leta 2019, letos spomladi so ga pošteno prenovili, te dni pa ga je slovenski zastopnik predstavil tudi za naš trg in obenem napovedal pokroviteljstvo košarkarskega kluba Cedevita Olimpija. Običajni smrtniki bodo odslej zanj plačali najmanj 21.790 evrov.

Razred majhnih avtomobilov, kamor sodi tudi Captur, obvladuje tretjino evropskega voznega parka, od tega je skoraj dve tretjini cestnih terencev. Nič čudnega torej, da je Captur najbolj pomemben Renault tudi na našem trgu.

Vsega skupaj so od leta 2013, ko so predstavili prvo generacijo, izdelali preko dva milijona primerkov. Zanimivo, takrat je imel Captur komaj kakšnega tekmeca, danes jih ima okoli 30. Boj bo seveda trd.

Menda najpomembnejša novost je videz prednjega dela, saj naj bi nakazoval obraz Renaultov naslednje generacije. Zato so prenovili prav vse, kar je vidnega pred prednjo šipo, vključno s serijskimi LED žarometi in dnevnimi lučmi ter z novim logotipom. Preostale spremembe so v primerjavi s prednjim delom bolj malenkostne: drugačna platišča (do 19 palcev), spremenjen spodnji del zadnjega odbijača, drugačni pokrovi zadnjih luči in seveda nov logotip tudi zadaj.

  • 020Renault-Captur-E-Tech-full-hybrid-EspritAlpine-026
  • New Renault Captur E-Tech Hybrid - Esprit Alpine version_014c
  • 036Renault-Captur-E-Tech-full-hybrid-EspritAlpine-035c
  • 054Renault-Captur-E-Tech-full-hybrid-EspritAlpine-054
  • 056Renault-Captur-E-Tech-full-hybrid-EspritAlpine-055
  • 059Renault-Captur-E-Tech-full-hybrid-EspritAlpine-059

Karoserijskih barv je šest, med njimi je nova siva, tri pa so barve strehe (črna, bež in siva), v kolikor si jo kupec zaželi. Med novosti sodi tudi nov paket opreme Esprit Alpine, ki je prepoznaven po zunanjih barvnih dodatkih in značkah, znotraj pa je tudi nekaj več opreme in športnejši videz.

V splošnem ima Captur zdaj nekoliko bolj športne sedeže, več recikliranih materialov, ne-živalsko usnje in seveda nekaj nove tehnike.

Digitalni merilniki so 7- ali 10,3-palčni, osrednji zaslon pa meri 9,3 ali 10,4 palca. Na njem je nov infozabavni sistem z Googlovim paketom, vključno z možnostjo nalaganja aplikacij (Easy Park, Waze, Amazon Music, …), z navigacijskim sistemom in z asistentom s tipko za ukaze na volanskih prečkah. Ko gre za glasbeni del, se je doplačilni Bose umaknil sistemu Harman Kardon.

Avtomobilska tehnika prinaša dodelave na podvozju (tudi volan) za več športnosti, na našem trgu pa so na izbiro trije pogoni. TCe 90 je klasičen (1,0-litrski) turbobencinski motor (67 kW), Mild Hybrid  (en stroj deluje kot zaganjalnik in alternator) pa je blagi bencinski (1,3-litrski) hibrid v različicah 140 (103 kW) ali 160 EDC (116 kW, dvosklopčni menjalnik s 7 prestavami).

Tretji v ponudbi je E-Tech Full Hybrid 145, hibrid z 1,6-litrskim atmosferskim bencinskim motorjem in elektromotorjem, katerega sistemska moč znaša 105 kilovatov. Zanj pravijo, da je z njim do 80 odstotkov mestne vožnje zgolj na elektriko in da omogoča do 1.000 kilometrov dosega, oboje seveda tudi po zaslugi pogonske baterije kapacitete 1,2 kilovatne ure.

Cenik, ki upošteva tri pakete opreme, navaja 8 možnih kombinacij opreme, motorjev in menjalnikov. Najcenejši (21.790 €) je TCe 90 Evolution, za 1.400 evrov je dražji paket Techno. Po novem so pri Renaultu ponudili hibridno različico tudi v najcenejšem paketu opreme. Osnovne cene zanjo so 27.590 (Evolution), 28.890 (Techno) in 30.890 (Esprit Alpine) evrov. Najverjetneje bo največ povpraševanja po blagih hibridih, ki staneta najmanj 24.990 (140) oziroma 26.990 (160 EDC) evrov.

Kot rečeno, smeli načrti. Kakih 2.000 naj bi pri nas prodali prenovljenih Capturjev vsako leto.◄

Foto: Renault, VK