

PSA pred drastičnimi rezi
Teme 14/04/2014 Vinko Kernc

Francoski koncern PSA, ki združuje Peugeot in Citroën, pod vodstvom novega šefa Carlosa Tavaresa, ki je bil še lani drugi človek skupine Renault, napoveduje drastične poteze. Tako naj bi postala skupina znova dobičkonosna.
Tavares pravi, da bodo do leta 2020 za približno 45 odstotkov zmanjšali število modelov oziroma s sedanjih 45 na približno 26. Optimizirali bodo uporabo osnov za različne avtomobile in hkrati pospešili razvoj oziroma raziskave na različnih področjih. Citroënovo linijo DS bodo razvijali še naprej in bo postala povsem samostojna blagovna znamka znotraj te tovarne oziroma PSA, kar torej pomeni, da bo imela skupina tri avtomobilske znamke. Po sedanjih napovedih naj bi si koncern na določenih področjih opomogel že do leta 2016, računajo pa, da naj bi v obdobju med 2019 in 2023 operativni dobiček zrasel za nekako pet odstotkov.

Linija vozil DS bo postala znotraj skupine povsem samostojna in bo torej ob Peugeotu in Citroënu tretja znamka koncerna PSA.
PSA bo seveda povečal svojo prisotnost na kitajskem trgu, kjer tako ali tako sodeluje s korporacijo Dongfeng. Slednja je postala lastnica 14 odstotkov skupine PSA, kar je povzročilo razkol v družini Peugeot, ki je bila vse do letos večinska lastnica. Skupina napoveduje tudi vrnitev v Rusijo in Latinsko Ameriko, več pozornosti pa bo namenila Afriki in Mediteranu.