Odslej tudi Renault Clio v izvedbi I feel Slovenia Odslej tudi Renault Clio v izvedbi I feel Slovenia
Novomeški Revoz, naša edina avtomobilska tovarna, sicer v popolni lasti francoskega Renaulta, je sredi letošnjega leta ob Twingu in Smartu ForFour začel izdelovati tudi... Odslej tudi Renault Clio v izvedbi I feel Slovenia

Renault Clio I feel Slovenia: še bolj slovenski.

Novomeški Revoz, naša edina avtomobilska tovarna, sicer v popolni lasti francoskega Renaulta, je sredi letošnjega leta ob Twingu in Smartu ForFour začel izdelovati tudi Clia četrte generacije.

Ta avtomobil je že desetletja najbolje prodajano vozilo na slovenskem trgu, hkrati pa tudi najbolje prodajani Renault, saj naj bi se letos zanj odločilo okoli 450 tisoč kupcev v številnih evropskih državah. Tik pred koncem leta pa je stekla tudi prodaja omejene serije tega avtomobila z oznako I feel Slovenia, ki je v najcenejši verziji naprodaj za 12.890 evrov.

Znamka I feel Slovenia, zanjo skrbi vladni Urad za komuniciranje, se je rodila 2007, njen osnovni namen pa je povečati prepoznavnost in ugled Slovenije. Navzven bo Clio v tej izvedbi med drugim prepoznaven po znački I feel Slovenia na prtljažnih vratih, serijsko pa bo opremljen še s 16-palčnimi kolesnimi platišči, z lučmi LED Pure Vision, s parkirnimi tipali tako spredaj kot zadaj, s samodejno klimatsko napravo, s prostoročnim odpiranjem/zapiranjem vozila, z multimedijskim sistemom Media Nav Evolution s 7-palčnim zaslonom na dotik, možno pa bo izbirati med tremi različnimi oblazinjenji, šestimi barvami karoserije, tremi bencinskimi in dvema dizelskima motorjema. Ob upoštevanju popusta v višini 2.200 evrov je v najcenejši varianti (1,2-litrski bencinski motor s 54 kW oz. 75 ‘konj’) naprodaj za omenjenih 12.890 evrov, medtem ko stane najcenejše dizelska različica (dCi 90) s popustom 15.890 evrov.

Renault Clio 4. generacije: velikega pomena za proizvodne zmogljivosti novomeške tovarne.

Sicer pa naj bi letos v novomeški tovarni izdelali malenkost več kot 190 tisoč vozil, pri čemer so od junija ob Twingu in Smartu ForFour naredili še okoli 60 tisoč Cliov 4. Na zadnji dan preteklega leta je bilo pri nas registriranih 77.413 Cliov, kar pomeni, da je za nekako 20 tisoč prekosil drugo najpogosteje registrirano in potemtakem tudi prodajano vozilo. Sicer gre Clio 4 dobro v prodajo tudi na drugih evropskih trgih, za dolenjsko tovarno pa je bila odločitev, da letos ponovno zaženejo proizvodnjo tega avtomobila, skoraj izjemnega pomena. Pripomogla je k obnovi proizvodnje v tretji izmeni, omembe vreden pa je tudi podatek, da so v mestu ob Krki doslej izdelali nekako štiri milijone Renaultov in od tega polovico Cliov.◄

Foto: JK