


Pri Fordu so očitno ocenili, da je bolje koncept naslednika izjemno uspešnega S-Maxa pokazati pred salonom v Frankfurtu, ne tako daleč od Fordovega Kölna, a to ni nič novega – razlogi so lahko zelo različni, med drugim tudi to, da imajo morda za salon še kakšen adut v rokavu.
O videzu ni treba razpravljati: ne le, da sledi novim oblikovnim smernicam te znamke, zdi se posrečen, čeden, brez dvoma pa tudi s potencialom za uspeh. Morda še bolj navdušujoča je notranjost, kjer je dosti lepši volanski obroč kot v sedanjih S-Maxih, pa tudi armaturna plošča ni več tako nabita z elementi. Obljubljajo tudi boljšo kakovost materialov.
Enako pomembna kot oblika je pri tem konceptu oprema. Ta nadaljuje zastavljeno pot, predvsem s sistemom Sync, ki širi internet, ki omogoča glasovni nadzor aplikacij, ki zna spremljati voznikov srčni utrip in raven sladkorja v krvi pri spečem otroku. S-Max Concept predstavlja tudi funkcijo komunikacije med avtomobili, pa sistem za aktivno preprečevanje naleta (samodejno zaviranje) in napredni sistem pomoči pri prakiranju, ki zna, med drugim, opozoriti tudi na nasprotni promet pri zapuščanju parkirnega mesta. Še ena novost je osrednji zaslon, ki kaže vozniku drugo sliko kot sopotniku (in kar pri JLR uporabljajo že nekaj časa), nič manj uporabna pa je rešitev zelo tankih sedežev tretje vrste, ki so zato zelo lahki za zlaganje v dno in dvigovanje z dna.
Konceptni S-Max poganja 1,5-litrski turbo motor sodobne družine EcoBoost.
Foto: Ford