Hyundai Kona: na slovenskem trgu Hyundai Kona: na slovenskem trgu
Novi mali športni terenec znamke Hyundai je – za razliko od Kiinega Stonica – nastal na povsem novi, predvsem športnim terencem namenjeni platformi. V... Hyundai Kona: na slovenskem trgu

Hyundai Kona: za zdaj le bencinsko gnan, že drugo leto pa tudi dizelsko in – električno!

Novi mali športni terenec znamke Hyundai je – za razliko od Kiinega Stonica – nastal na povsem novi, predvsem športnim terencem namenjeni platformi. V vse bolj bogati ponudbi, kjer v Sloveniji prednjači Vitara pred Mokko X in CX-3, se bo poskusil dokazati s ceno od 14.990 evrov.

Kona, ki je dolga 4,17 metra, ni nova le tehnično; prinaša tudi nov obraz športnih terencev te znamke, ki je res, kot pravijo, dokaj drzen in prepoznaven. Na voljo je v 10 barvah (brez doplačila sta zanimivi rumena in zelena) ter z možnostjo drugačne barve strehe, kar daje 28 možnih kombinacij. Živahnost v notranjosti nadaljujejo barvni vložki (tudi varnostni pasovi!), zato bi bilo težko trditi, da je Kona dolgočasen avtomobil.

  • 1VK_2372a
  • 1VK_2375a
  • 1VK_2374a
  • 1VK_2363a
  • 1VK_2377a
  • 1VK_2362a
  • 1VK_2367a
  • 1VK_2364rw
  • 1VK_2368ra
  • 1VK_2371ar
  • 1VK_2369a

Poleg za Hyundai običajnih prednosti (zasnova, izdelava, materiali) Kona prepričuje še s prostornostjo (prtljažnik: od 361 do 1.143 litrov), s povezljivostjo, s projicirnim zaslonom, z avdio sistemom Krell(!), z žarometi LED ter z bogatim paketom asistenčnih sistemov. Seveda je marsikaj od tega na seznamu doplačil.

Za zdaj ponujajo dva motorja, oba bencinska družine T-GDI (turbo in neposreden vbrizg). Litrski trivaljnik zmore 88 kilovatov in prihaja v kombinaciji z ročnim (6) menjalnikom in s prednjim pogonom. Štirivaljnik ima prostornino 1,6 litra ter moč 130 kilovatov, menjalnik pri njem pa je dvosklopčni DCT (7) in pogon je 4-kolesen. Drugih kombinacij ni.

Ob upoštevanju štirih paketov opreme ponuja cenik 7 različic in ob upoštevanju ‘promocijskega prihranka’ (2.000 €) velja cena iz uvoda za različico T-GDI 120 Trend. Pri slovenskem zastopniku menijo, da bo pri nas največje povpraševanje po različicah s tem motorjem ter s paketom Style (16.490 €) in Premium (17.990 €). Jasno, zaradi zmogljivejšega motorja, menjalnika DCT, 4-kolesnega pogona in v osnovi več opreme je T-GDI 177 DCT 4WD Style znatno dražji – stane 21.990 evrov, s paketom Impression pa 25.990 evrov.

K cenam je treba tudi tu prišteti stroške prevoza in priprave (160 €), a velja ob tem poudariti, da je Kona že v osnovi opremljena s tehnično sodobnim in zelo zmogljivim motorjem ter s paketom opreme, v katerem je zelo malo pomanjkljivosti. Zato se tudi načrt v prihodnjem letu prodati 500 Kon v Sloveniji zelo realen.◄

Foto: VK