Hyundai znova preseneča; trivratne različice sicer v avtomobilizmu sicer niso nič posebnega, še posebej ne v tem velikostnem razredu, je pa zanimivo, da si...

  • New Generation i30 three-door 1c
  • New Generation i30 three-door 2c
  • New Generation i30 three-door 3c

Hyundai znova preseneča; trivratne različice sicer v avtomobilizmu sicer niso nič posebnega, še posebej ne v tem velikostnem razredu, je pa zanimivo, da si lahko ta znamka privošči razviti 3-vratno različico samo za evropski trg. Medtem ko večina drugih proizvajalcev klesti vse, ker ni nujno potrebno.

Trivratne različice se namreč znatno umikajo iz ponudbe: z bolj ali manj »skritmi« petimi vrati in vse bolj dinamičnimi potezami zunanjosti se večina kupcev odloči za takšne – zaradi uporabnosti. Pri Hyundaiu pa so 5-vratni kombilimuzini in 5-vratnemu kombiju dodali še 3-vratno športno kombilimuzino. Od 5-vratne se ne razlikuje le pa manj vratih; ima namreč tudi nekoliko bolj izrazit prednji odbijač z drugačnim videzom dnevnih luči LED, črno masko hladilnika, spojler na zadku in drug videz platišč.

V preostalem je enak 5-vratnemu i30, od notranjosti in opreme do motorjev. Ti so po trije bencinski in dizelski, menjalnik pa je ročni 6-stopenjski. Paketi opreme so prav tako trije in sicer iDrive, iLike in iLook. Že v osnovi ima takšen i30 6 varnostnih blazin, aktivna prednja vzglavnika, stabilizacijski sistem, pomoč pri speljevanju v klanec, daljinsko osrednjo ključavnico z alarmom, električen volanski servo, obroč pa oblečen v usnje ter nastavljiv v dveh smereh, poleg tega pa še avdio sistem z mp3, potovalni računalnik, klimatsko napravo in še kaj. Osnovna cena za 3-vratni i30 iDrive je 12.990 evrov, poganja pa ga 1,4litrski bencinski CVVT s 73 kilovati (99 »konji«) največje moči. Najdražji po ceniku je 1.6 CRDi HP (94 kW/128 KM) iLook, ki stane 18.090 evrov. Tudi za ta i30 seveda velja privlačna garancija – 5 let brez omejitve prevožene poti s pomočjo na cesti in s preventivnimi pregledi.

Foto: Hyundai