Honda Civic: odslej tudi z 1,6-litrskim turbodizlom Honda Civic: odslej tudi z 1,6-litrskim turbodizlom
Pri Hondi so se odzvali evropskemu, posledično pa tudi slovenskemu trgu, ki je v tem razredu še posebej navdušen nad 1,6-litrskimi turbodizli. Novi motor... Honda Civic: odslej tudi z 1,6-litrskim turbodizlom
Honda Civic 1.6 i-DTEC: varčen in tih, a tudi zabaven in dinamičen.

Honda Civic 1.6 i-DTEC: varčen in tih, a tudi zabaven in dinamičen.

Pri Hondi so se odzvali evropskemu, posledično pa tudi slovenskemu trgu, ki je v tem razredu še posebej navdušen nad 1,6-litrskimi turbodizli. Novi motor je najprej naprodaj v Civicu, navdušuje pa z obljubljenimi zmogljivostmi in porabo oziroma izpusti.

  • 1VK_0474
  • 1VK_0475
  • 1VK_0479
  • 1VK_0482
  • 1VK_0486

Novi motor, prvi iz filozodfije Honda Earth Dreams Technology, je v primerjavi s poznanim 2,2-litrskim lažji (za celih 47 kilogramov!), manj potraten z notranjim trenjem, manj izgubaški na sesalni strani, pa tudi izjemno tih med delovanjem. Zmore največ 300 Njutonmetrov in 88 kilovatov (120 »konj«), pri tem pa porabi (normno) 3,6 litra goriva na 100 kilometrov in v okolje spušča 94 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Tako motoriziran Civic ima še aktivne lopute pred motornim hladilnikom ter druge drobne izboljšave na aerodinamiki, nov (prav tako lažji in krajši) menjalnik, bolj neposreden volan in drobne izboljšave na prednji premi. Pri Hondi pravijo, da je med neposrednimi tekmeci najbolj zabaven in dinamičen v vožnji, cenovno pa nekje v sredini.

Civic je z novim turbodizlom na voljo s tremi paketi opreme in stane od 18.490 do 22.090 evrov, to pa so že akcijske cene, za 1.500 evrov nižje od uradnih.

Foto: VK