Ja, tudi C3 Aircrossu so minila že štiri leta in s tem je prišel čas za prenovo. Na našem trgu je že naprodaj in sicer za najmanj 17.780 evrov.
C3 Aircross je leta 2017 nadomestil priljubljeni mali limuzinski kombi C3 Picasso, na nek način pa tudi C4 Cactus. Zdaj se C3 Aircross na trgih bori za svoje mesto med številnimi tekmeci, kot so 2008, Captur, T-Cross, T-Roc, Kona in podobni.
Zunanja prenova je osredotočena predvsem na prednji del. Pod črto, kjer se konča motorni pokrov, je vse novo: spodnja kromasta letvica, ki se nadaljuje od značilnih Citroënovih strešic, ožji sklop luči, ki ju povezuje črna plastika, širša in nižje postavljena maska hladilnika in spodnji del odbijača. Zunanjosti so namenili tri nove barve (siva, modra in bela), nova so platišča in nova je dekoracija stebrička C.
Pomembna novost v notranjosti je možnost sedežev Advanced Comfort z debelejšo penasto gumo in z ojačano bočno oporo, ki naj bi nudili več udobja pri daljšem sedenju. Notranjost je zdaj na voljo v štirih ambientih, poleg osnovnega (sivi odtenki) še modrikast in grafiten. Če so sedeži odeti v usnje, je to sivo-zeleno. Nov, zdaj 9-palčen je osrednji zaslon za infozabavni sistem, ki naj bi prinesel tudi boljšo ergonomijo, boljšo čitljivost in več praktičnosti.
V prenovljenem C3 A je do 12 asistenčnih sistemov – med drugim tudi projicirni zaslon (HUD) in sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Na voljo pa je tudi funkcija Grip Control, sistem, ki izboljšuje vleko pri poslabšanih pogojih pod kolesi (sneg, blato) in ki vključuje tudi funkcijo za nadzorovano počasno premikanje po strmini navzdol pri enakih pogojih.
Na izbiro so dva bencinska (81 in 96 kW) ter dva dizelska motorja (81 in 88 kW), menjalnik pa je ročni ali (pri močnejših dveh motorjih) samodejni, v vsakem primeru pa je 6-stopenjski. Osnovnih paketov opreme je pet, pri čemer je paket C-Series nov in umeščen natanko v sredino ponudbe. Zanj so značilni rdeč paket zunanjosti (ogledala, odbijač), logotip paketa na prednjih vratih, samodejna klimatska naprava, tipalo za dež in 16-palčna lahka platišča.
Vse našteto se sešteje v 7 bencinskih in 5 dizelskih različic. Najcenejši je PureTech Feel 110 (17.780 €), dobrih 800 je dražji Feel Pack in še nadaljnjih 500 je treba dodati za C-Series. Najdražji bencinski je zdaj PureTech 130 Shine Pack s samodejnim menjalnikom, ki stane 23.660 evrov. Dizli se prično pri 20.030 evrih (BlueHDi 110 Feel Pack) in končajo pri 24.630 evrih za BlueHDi 120 Shine Pack s samodejnim menjalnikom.
Dosedanje izkušnje pravijo, da se pri nas preko 90 odstotkov kupcev odloči za bencinski motor, preko 91 za ročni menjalnik in okoli 44 odstotkov za paket Shine. Pri slovenskem zastopniku že tradicionalno ponujajo ugodnosti pri nakupu, v letu 2022 pa naj bi pri nas prodali okoli 300 prenovljenih C3 Aircrosov.◄
Foto: VK