Audi A4: bolj slok in rekordno aerodinamičen Audi A4: bolj slok in rekordno aerodinamičen
Pa je sedem let mimo tudi za četrto generacijo A4, najuspešnejšega modela iz Ingolstadta. Pri Audiju posebej opozarjajo na aerodinamiko, čistost (motorjev) in asistenčne... Audi A4: bolj slok in rekordno aerodinamičen
Audi A4: po zagotovilih iz Ingolstadta z najdaljšo notranjostjo med tekmeci.

Audi A4: po zagotovilih iz Ingolstadta z najdaljšo notranjostjo med tekmeci.

Pa je sedem let mimo tudi za četrto generacijo A4, najuspešnejšega modela iz Ingolstadta. Pri Audiju posebej opozarjajo na aerodinamiko, čistost (motorjev) in asistenčne ter multimedijske sisteme. V Sloveniji bo predprodaja stekla oktobra, uradna prodaja pa decembra letos.

Kar po vrsti. Štirivratna limuzina ima količnik upora zraka 0,23, kombijevski Avant pa 0,26. Odličen rezultat. Najčistejši motor je 2.0 TDI Ultra (110 kW/150 ‘konj’), katerega normni izpust ogljikovega dioksida znaša le 95 gramov na kilometer. Pri poglavju asistenčnih sistemov pa bo imel A4 kar devet sistemov v njihovi trenutno najbolj dovršeni obliki.

  • A155166_large
  • A155172_large
  • A155173_large
  • A155167_large
  • A155141_large
  • A155139_large
  • A155144_large
  • A155162_large
  • A155169_large
  • A155168_large

Novi A4 je daljši od predhodnika in je dolg 4,73 metra, medosja pa je za 2,82 metra. Zaradi spretne gradnje je za do 120 kilogramov lažji, zvočno udobje notranjosti pa naj bi bilo le eno od najboljših področij med njemu podobnimi tekmeci. Avant ima za 15 litrov večji prtljažnik kot doslej – meri 505 litrov, povečan pa 1.510 litrov. Električno pomična prtljažni rolo in pokrov prtljažnika sta v Avantu serijska, pri vseh A4 pa so serijski ksenonska žarometa, pameten ključ, 7-palčni osrednji zaslon in Audi Drive Select – slednji pri motorjih z več kot 140 kilovati.

Motorjev bo v začetku sedem (110 do 200 kW oziroma 150 do 272 ‘konj’), trije TFSI in štirje TDI, vsi pa so menda opazno zmogljivejši in za do 21 odstotkov varčnejši. Novi so tudi vsi trije menjalniki (ročni, dvosklopčni in samodejni), prav tako nova pa sta petvodilska zadnja prema ter elektromehanski volanski servo. Na voljo bo tudi prilagodljivo blaženje, ki ga bo voznik uravnaval preko sistema Audi Drive Select. Pogona bosta, jasno, tudi tokrat dva, prednji in Quattro.◄

Foto: Audi