Dirkaški oddelek Alfa Corse, ki ga je na novo ustanovil Alfa Romeo, je bil posebej motiviran za prihajajoče dirke 24 ur Le Mansa leta 1938. Želeli so zmagati! To bi lahko omogoči model 8C 2900B s posebno oblikovano karoserijo.
Pri znanemu karoseristu Touring so v ta namen oblikovali in izdelali posebno aerodinamično karoserijo v znameniti lahki izvedbi Superleggera. Izkušena vozniška ekipa za dirke vzdržljivosti, Raymond Sommer in Clemente Biondetti, sta šla s štartno številko 19 v dirkaški boj. V 20 uri dirke je ekipa Alfa Corse že vodila dirko z 11 krogi prednosti. To je bilo približno 160(!) kilometrov pred tekmeci, ko je pri največji hitrosti počila prednja desna guma. Pilot Raymond Sommer je uspel zadržati avtomobil na pisti in je uspešno prišel v bokse. Tam so ugotovili, da so deli gume poškodovali nosilce motorja. Po izhodu iz boksa je bil voznik Clemente Biodetti še vedno vodilni in poskusil nadaljevati dirko, a je moral po dveh krogih zaradi poškodbe ventilov odstopiti, s tem pa so bile izgubljene sanje o zmagi.
Le Mans 1938 je bila edina dirka, v kateri je nastopil ta čudoviti dirkalnik. Izdelan je bil kot unikat in je zdaj razstavljen v muzeju Alfa Romeo.
CMC Classic Model Car iz Nemčije, ki to leto praznuje tudi 25 let obstoja, je ob 110. obletnici Alfe Romea izdelal ta dirkalnik v merilu 1:18. Model je narejen v vrhunski kakovosti, z izredno natančno izdelanimi detajli. Prava poslastica za ljubitelje Alfe Romea. Cena modela je 378 eur.
Georg Gedl
Foto: CMC