Ženeva 2015: Audi Prologue Avant Ženeva 2015: Audi Prologue Avant
Potem ko je novembra lani na salonu avtomobilov v Los Angelesu Audi pokazal koncept Prologue (kupe), je zdaj za Ženevo na vrsti verjetno še... Ženeva 2015: Audi Prologue Avant
Audi Prologue Avant: z znano, a dodelano tehniko, ter z namigom, kakšni bodo Audiji in njihovi Avanti v bližnji prihodnosti.

Audi Prologue Avant: z znano, a dodelano tehniko, ter z namigom, kakšni bodo Audiji in njihovi Avanti v bližnji prihodnosti.

Potem ko je novembra lani na salonu avtomobilov v Los Angelesu Audi pokazal koncept Prologue (kupe), je zdaj za Ženevo na vrsti verjetno še bolj atraktiven in za znamko pomemben kombi Prologue Avant.

Zanj pravijo, da ga poganja hibridni modul iz modela Q7 E-tron Quattro, le da je tu še nekoliko zmogljivejši – namesto 273 razvije tu sistem kar 335 kilovatov (455 ‘konj’), ki se zgodijo v turbodizlu 3.0 TDI in elektromotorju. Z mesta do 100 pospeši v 5,1 sekunde, električni domet tega priključnega hibrida pa je 54 kilometrov.

A kaže biti dosti bolj pozoren na njegov videz, za katerega se zdi, da je napoved Audijeve oblikovalske prihodnosti. Pa ne le A8 (Prologue Avant meri v dolžino 5,11 metra, s čimer bi bil neposreden kandidat za A8), temveč najverjetneje za Audi nasploh in še posebej za njihove Avante. Očitno je približevanje športnosti (visok je le 1,4 metra), s čimer bi sprostil nekaj prodajnega prostora prtljažniško bogatejšim Volkswagnom (morda pa tudi Škodam), tudi pri njem pa je, enako kot pri novih Volkswagnih in Škodah, takoj opazno vztrajanje na pretežno prečnih potezah prednjega dela, ki naredijo avtomobil širši.

  • G150043_large
  • G150051_large
  • G150044_large
  • G150053_large
  • G150046_large
  • G150046_largec

Slednje velja tudi za kokpit, ki je precej ‘čist’, pa seveda tudi prestižen. Merilniki so enake tehnologije kot pri novem Teteju, zanimiva pa je postavitev osrednjega zaslona – povsem na dno pred prestavno ročico. Tehnika zaslonov je OLED, prav tako tudi tanki tablici, namenjeni potnikom na zadnji klopi.

Pri pogonski tehniki pravijo, da je skoraj nared za serijsko proizvodnjo, kar pomeni, da bi takšno konfiguracijo lahko že kmalu videli v katerem od Audijev. Zagotovo pa bo, če bodo odzivi ugodni, marsikaj iz (predvsem zunanjega) oblikovanja našlo pot v serijske modele.◄

Foto: Audi