Volkswagen Polo: prenovljen na slovenskem trgu Volkswagen Polo: prenovljen na slovenskem trgu
V 45 letih so jih izdelali preko 18 milijonov – številka, ki pove veliko o uspešnosti in priljubljenosti tega avtomobila. Šesto generacijo iz leta... Volkswagen Polo: prenovljen na slovenskem trgu

Volkswagen Polo: prenova ga je oblikovno približala večjemu, elegantnemu Arteonu.

V 45 letih so jih izdelali preko 18 milijonov – številka, ki pove veliko o uspešnosti in priljubljenosti tega avtomobila. Šesto generacijo iz leta 2017 so nedavno prenovili, na našem trgu pa je naprodaj za najmanj 16.553 evrov.

Tudi ta prenova ni nikakršno presenečenje, saj so na zunanjosti prenovili zvečine prednji del. Tako so tam novi odbijač, motorna maska in luči, ki so zdaj lahko tudi matrične LED (IQ.Light), ki imajo lahko svetlobni trak med žarometoma in pri katerih imajo dnevne luči nov svetlobni podpis. Opazno drugačen je tudi zadek, kjer so novi odbijač, luči (zdaj LED in s 3-razsežnostnim videzom svetil), ki so zdaj razširjene na pokrov prtljažnika, in napis modela, ki je po novem v sredini pod logotipom znamke. Nova je še kolekcija platišč (15 do 17 palcev) in nove so tri karoserijske barve – siva, rdeča in vijolična, kakršno vidite na pričujočih fotografijah.

  • DB2021AU00729_largec
  • DB2021AU00733_largec
  • DB2021AU00744_large
  • DB2021AU00275_large
  • DB2021AU00720_large
  • DB2021AU00282_large
  • DB2021AU00265_large
  • DB2021AU00271_large

Merilniki so odslej tudi v Polu (serijsko) digitalni, ponujajo pa tri grafike na zaslonu dveh velikosti, 8 ali (doplačilni) 10,25 palca. Nov je tudi infozabavni sistem z novim operacijskim sistemom, osrednji zaslon pa meri 6,5, 8 ali 9,2 palca. Kontrolni del za klimatsko napravo po novem deluje na dotik, nov pa je tudi volanski obroč, vključno z gumbi na njem.

Varnostno poglavje po novem obsega varnostno blazino med sedežema in bogatejši nabor asistenčnih sistemov za udobje in varnost, ki vključuje tudi sistem Travel Assist – ta povezuje radarski tempomat in vzdrževanje vožnje znotraj prometnega pasu.

Osnovni motor MPI na našem trgu ne bo na voljo, tako da v ponudbi ostaja 3-valjni litrski TSI, ki zmore 70 ali 81 kilovatov oziroma 175 ali 200 Njutonmetrov. Pri šibkejšem je moč doplačati za dvosklopčni DSG, pri zmogljivejšem pa je DSG serijski. V ponudbi je tudi Polo GTI z 2-litrskim TSI (152 kW) ter z menjalnikom DSG, ki je v vseh Polih 7-stopenjski. Za posamezna naročila bo slovenski zastopnik ponujal tudi različico 1.0 TGI s pogonom na stisnjen naravni plin (CNG), ki zmore 65 kilovatov največje moči, drugih motorjev pa v prenovljenem Polu ne bo.

Paketi opreme so zdaj sestavljeni v obliki črke Y. Spodaj sta paketa Entry (zgolj tovarniška garancija) in Life (dodano dvoletno jamstvo), potem sledita Style v enem ter R-Line v drugem kraku Y. GTI je pri tem seveda povsem samosvoj.

V ceniku je ta hip 10 različic, ki upoštevajo motor, menjalnik in paket opreme. Najcenejši je Polo 1.0 TSI 70 kW Entry, ki stane 16.553 evrov, le za 220 evrov pa je dražji Life (dodatno jamstvo); za menjalnik DSG je treba pri tem doplačati okoli 1800 evrov. Močnejši 1.0 TSI 81 kW je na voljo šele v paketih Style ali R-Line in stane 21.516 oziroma 22.022 evrov. GTI stane 27.610 evrov, pri zastopniku pa pravijo, da je s prenovo in po ‘očiščeni’ ceni (upoštevanje več serijske opreme) Polo dražji za okoli 200 evrov.◄

Foto: Volkswagen