Suzuki Vitara: (prenovljen) na slovenskem trgu Suzuki Vitara: (prenovljen) na slovenskem trgu
Menda je bila Vitara leta 1988 res prvi majhen športni terenec, čeprav je bila takrat tehnično še povsem terenska, vključno z reduktorjem. Danes je... Suzuki Vitara: (prenovljen) na slovenskem trgu

Suzuki Vitara: v Sloveniji že nekaj let kroji vrh tako velikih športnih terencev s 4-kolesnim pogonom.

Menda je bila Vitara leta 1988 res prvi majhen športni terenec, čeprav je bila takrat tehnično še povsem terenska, vključno z reduktorjem. Danes je v svoji četrti generaciji še vedno eden najbolj priljubljenih športnih terencev tudi pri nas. Po prenovi stane od 15.100 evrov.

Verjetno najbolj v oči pade dejstvo, da je Vitara po novem na voljo le še z bencinskimi motorji, pa tudi to, da se je stari 1,6-litrski atmosferski motor umaknil sodobnemu litrskemu turbo motorju BoosterJet. In odslej je pri motorjih serijski sistem stop/start.

  • 1VK_6092ac
  • 1VK_6102ca
  • 1VK_6097a
  • 1VK_6063a
  • 1VK_6064a
  • 1VK_6088la
  • 1VK_6086a
  • 1VK_6078aw
  • 1VK_6069
  • 1VK_6080raw
  • 1VK_6081raw
  • 1VK_6079aw

Sicer pa je Vitara s prenovo dobila nove motorno masko, prednji odbijač in zadnje luči ter nekaj dodatne tehnike LED pri lučeh pri paketih AllGrip Premium ter Elegance. Nova so še platišča, paleti barv pa sta se pridružili dve novi.

V notranjosti je zdaj zgornji del armaturne plošče iz mehkejše plastike, sedeži imajo nova oblazinjenja (tudi kombinacijo usnja in Alcantare) in med merilnikoma je 4,2-palčen barvni zaslon. Ne gre pa več, seveda, brez asistenčnih sistemov.

Vitara je zdaj bogatejša za sistem za zaviranje v sili, za do zaustavljanja delujoč radarski tempomat, za sistem za opozarjanje ob nenamernem zapuščanju prometnega pasu z delno aktivno podporo in sistem za nadzor utrujenosti voznika, za samodejni vklop varnostnih utripalk ob močnem zaviranju, za sistem za nadzor nad mrtvimi koti, za sistem za opozarjanje na prečni promet zadaj in za sistem za prepoznavanje prometnih znakov.

Uradni cenik zdaj (upoštevaje motorje, menjalnike, pogon in pakete opreme) ponuja 13 kombinacij, kjer kupec za ceno iz uvoda odpelje 1.0 BoosterJet 82 kW Comfort. Pri zastopniku menijo, da bo še naprej najbolj prodajana različica s 4-kolesnim pogonom, torej ali 1.0 BoosterJet 82 kW AllGrip Premium (19.250 €) ali 1.4 BoosterJet 103 kW AllGrip (20.350 €). Doslej so v Sloveniji prodajali veliko večino bencinskih motorjev (pretežno 1.6) in okoli 90 odstotkov pogona AllGrip.◄

Foto: VK