Suzuki Vitara: na slovenskem trgu Suzuki Vitara: na slovenskem trgu
Četrta generacija zdaj že legendarnega terenca, Suzukijeve Vitare, je na voljo slovenskim kupcem. Vitara je s predstavitvijo prve generacije tlakovala pot vsem današnjim manjšim... Suzuki Vitara: na slovenskem trgu
Suzuki Vitara: na voljo le v 5-vratni karoserijski izvedbi, prihaja pa s proizvodnih trakov na Madžarskem.

Suzuki Vitara: na voljo le v 5-vratni karoserijski izvedbi, prihaja pa s proizvodnih trakov na Madžarskem.

Četrta generacija zdaj že legendarnega terenca, Suzukijeve Vitare, je na voljo slovenskim kupcem. Vitara je s predstavitvijo prve generacije tlakovala pot vsem današnjim manjšim terencem, ki so se s časom preobrazili v športne terence oziroma razred SUV. Najcenejša stane 14.500 evrov.

Nova Vitara si veliko tehnike deli z modelom SX4 S-Cross, vključno z motorji in pogonom. Na voljo sta dva 1,6-litrska motorja z 88 kilovati (120 ‘konj’), Suzukijev bencinski ter Fiatov turbodizelski. Menjalnika sta ročna (z bencinskim s 5, z dizelskim pa s 6 prestavami), pogon pa prednji ali štirikolesni Allgrip s sklopko Haldex. To pomeni, da v primeru 4-kolesnega pogona motor žene le prednji kolesi, dokler so pogoji pod kolesi dobri, sicer pa se samodejno priklopi pogon tudi k zadnjemu kolesnemu paru. Na voljo sta poleg omenjenega samodejnega še dva dodatna programa, zimski in športni, sistem pa omogoča tudi zaporo pogona, kar pomeni, da gre v tem primeru pogon ves čas k vsem kolesom. Vitara ima zdaj prvič na voljo nekaj sodobnih sistemov, med njimi sistem samodejnega zaviranja ob možnosti trčenja, aktiven tempomat, nadzor nad hitrostjo spusta (10 kilometrov na uro za terenske vožnje), pripomoček za speljevanje v klanec, pa tudi 7 varnostnih blazin in kamero za vzvratno vožnjo.

  • 1VK_9624a
  • 1VK_9630a
  • 1VK_9622
  • 1VK_9627a
  • 1VK_9613a
  • 1VK_9620
  • 1VK_9640a
  • 1VK_9632
  • 1VK_9650aw
  • 1VK_9646l
  • 1VK_9648a
  • 1VK_9649
  • 1VK_9652
  • 1VK_9666
  • 1VK_9663
  • 1VK_9677a
  • 1VK_9682la
  • 1VK_9684ar

V kokpitu, ki je prav tako na las podoben tistemu v SX4, je zdaj lahko velika panoramska (dvodelna) streha, 7-palčen osrednji zaslon, sistem Mirror Link za povezovanje s pametnimi telefoni, komande na volanskem obroču (ko bo z bencinskim motorjem na voljo samodejni menjalnik, bosta tam tudi ušesi za pretikanje), pri Suzukiju pa še posebej poudarjajo več možnosti prilagajanja podobe osebnemu okusu, tako notranjosti kot zunanjosti. Štiri pakete so pripravili (tema, zunanjost, notranjost in ura), med katerimi je menda najbolj očitna možnost dvobarvne karoserije.
Na našem trgu lahko Vitaro (1.6 VVT Comfort) odpeljete že za 14.500 evrov, če ji dodate 4-kolesni pogon, pa bo 2.300 evrov dražja. Najcenejši dizel 1.6 DDiS Elegance stane 20.600 evrov, najdražja ta hip pa je 1.6 DDiS 4WD Elegance Top, ki stane 24.000 evrov.
V nasprotju z modelom SX4, ki se je na našem trgu kot družinski avtomobil izkazal med starejšimi kupci, išče Vitara nekaj mlajšo publiko.◄
Foto: VK

Preberite tudi