Škoda je tista avtomobilska znamka, ki si ni le pri nas, pač pa na vseh (zahodno)evropskih trgih najbolj dvignila imidž v zadnjih dveh desetletjih. Levji delež tega gre na račun več kot le uspešne Octavie, ki jo ponujajo tudi kot Octavio Scout. takšna na našem trgu stane od 28.378 evrov.
Scout izhaja iz različice Octavia Combi Elegance, kar pomeni, da gre za kombijevsko karoserijo in dvignjen prestiž glede vgrajene opreme. Da bi postala Scout, mora imeti štirikolesen pogon (s sklopko Haldex), dodatno dvignjen trebuh (za 3,1 centimetra, zdaj 17,1 centimetra), pa nekaj napisov Scout zuanj in znotraj, drugačno masko motorja, drugačna odbijača, srebrne ščitne elemente za spodnji del karoserije, plastične obrobe kolotekov, plastične pragove in plastične ščitnike vrat, pa še drugačna platišča (17 palcev), črno in rjavo kombinacijo notranjosti ter (deloma) jeklene stopalke.
Lahko pa izberete med tremi motorji oziroma tudi med tremi pogonskimi različicami; osnovna je 2.0 TDI (110 kW) 4×4, sledi 2.0 TDI (135 kW) DSG 4×4 (ki stane 32.042 evrov), vmes pa je še bencinska možnost 1.8 TSI DSG 4×4 (za 31.008 evrov).
Pri slovenskem zastopniku načrtujejo, da bo Scout odtrgal 7-odstotni delež Octavij, se pravi kakih 140 na leto, tako kot druge Škoda pa ima tudi Scout 6-letno garancijo in možnost ugodnega financiranja z imenom ‘1%’, kjer kupec plačuje en odstotek vrednosti avtomobila na mesec.◄
Foto: VK