Renault Koleos in prenovljeni Captur: na slovenskem trgu Renault Koleos in prenovljeni Captur: na slovenskem trgu
Renault je dobro pripravljen na še vedno naraščajoče povpraševanje po športnih terencih. Nedavno so ponudbi dodali veliki Koleos in prenovljeni majhni Captur. Oba sta... Renault Koleos in prenovljeni Captur: na slovenskem trgu

Renault Captur (levo) in Koleos (desno in v ozadju) velikostno oklepata še sveži Kadjar in imata skupaj z njim nalogo prinesti Renaultu veliko kupcev.

Renault je dobro pripravljen na še vedno naraščajoče povpraševanje po športnih terencih. Nedavno so ponudbi dodali veliki Koleos in prenovljeni majhni Captur. Oba sta že naprodaj v Sloveniji in sicer za od 26.900 oziroma 15.890 evrov.

Koleos je poznano ime, a povsem nov avtomobil, zasnovan pri Renaultu ter s proizvodnjo v Koreji. S 4,67 metra dolžine vozi ob boku Kodiaqa, 5008, Santa Feja in seveda tudi bratranca X-Traila, s katerim si deli večji del mehanike. Med drugim so njegovi aduti prtljažnik (579 do 1.795 litrov), pomik vrat prtljažnika na zamah, električno pomična vlečna kljuka, povezljivost s pametnimi telefoni (Apple, Android), asistenčni sistemi (opozorilnik za varnostno razdaljo, samodejno zaviranje v sili, opozorilnik ob utrujenosti voznika, sistem za mrtve kote, sistem za nadzor vožnje znotraj prometnega pasu, …), seveda pa tudi možnost samodejnega 4-kolesnega pogona z elektromagnetno sklopko v zadnjem diferencialu.

Kupec ima na izbiro dva dizelska motorja (dCi 130 in 175), ročni ali neskončnostopenjski samodejni menjalnik (CVT) ter 2- in 4-kolesen pogon, kar daje ob treh paketih opreme natanko šest možnih kombinacij. Najcenejši je Koleos dCi 130 2WD Zen, ki stane 26.900 evrov, najdražji pa dCi 175 CVT 4WD Initiale Paris, ki stane 38.900 evrov. Dobri novici sta, da ima Koleos brezplačno 5-letno podaljšano jamstvo ter popust 1.000 evrov, ki ni vštet v omenjene cene.

  • 1VK_4940ac
  • 1VK_4942a
  • 1VK_4943ca
  • 1VK_4939a
  • 1VK_4938a
  • 1VK_4933rl
  • 1VK_4935l
  • 1VK_4949a
  • 1VK_4962a
  • 1VK_4945ca
  • 1VK_4947a
  • 1VK_4959a
  • 1VK_4956a
  • 1VK_4950l
  • 1VK_4958ra
  • 1VK_4965a

Količinsko dosti več pri Renaultu pričakujejo od tudi v Sloveniji zelo priljubljenega, leta 2013 predstavljenega in tokrat prenovljenega modela Captur. Ta je dobil nove motorno masko, odbijača, vsa svetila (vključno z dnevnimi lučmi v obliki črke C) ter platišča in tri nove barve zunaj, znotraj pa nove materiale (mehak zgornji del armaturne plošče), boljše sedeže, nova volanski obroč ter ročico menjalnika, izboljšan predal pred sovoznikom in še nekaj manjših izboljšav.

Med novostmi sta tudi dva asistenčna sistema (sistem za mrtve kote in samodejno parkiranje), nepomično panoramsko strešno okno, novi paketi za personalizacijo (zdaj je denimo več kot 30 možnih barv in barvnih kombinacij zunanjosti) ter nov paket opreme Initiale Paris, hkrati pa osnoven paket opreme ni več na voljo, ker po njem ni bilo povpraševanja. Pošteno je omeniti še tri multimedijske naprave in med njimi takšno (osnovno), ki cilja na kupce, ki niso privrženci sodobnih infozabavnih sistemov z ekranom, občutljivim za dotik.

Pri pogonski ponudbi se ni nič spremenilo; še vedno so na izbiro štirje motorji, dva bencinska (TCe 90 in 120) ter dva dizelska (dCi 90 in 110), še vedno si kupec lahko omisli dvosklopčni menjalnik EDC in še vedno je pogon zgolj na prednji kolesi. Skupaj s štirimi paketi opreme je v ceniku 18 kombinacij (9+9), pri čemer je najcenejši (15.890 €) Captur TCe 90 Zen, najcenejši dizeslko gnan pa je dCi 90 Zen (15.890 €). Za 1.600 evrov je dražji paket Intens in še za 1.000 Outdoor, enako dražji pa sta tudi zmogljivejša motorja (TCe 120 in dCi 110). Najdražji je dCi 90 EDC Initiale Paris, ki stane 24.490 evrov (natanko tisočaka je cenejši TCe 120 EDC Initiale Paris), še lepše pa se vse sliši ob dejstvu, da na vse cene ponujajo 1.800 evrov popusta.

Z obema pravkar predstavljenima modeloma in z dve leti starim Kadjarom si seveda tudi pri Slovenskem zastopniku nadejajo še boljšo prodajo (Captur je v svojem segmentu od začetka prodaje na prvem mestu) na našem trgu.◄

Foto: VK