Porsche Cayenne: na slovenskem trgu Porsche Cayenne: na slovenskem trgu
Nobenega dvoma ni in ni skrivnost: Porsche Cayenne je tisti avtomobil, ki je leta 2002 omogočil skokovit porast prodaje te znamke. Menda je tudi... Porsche Cayenne: na slovenskem trgu

Porsche Cayenne: spredaj od 330 do 550 ‘konj’, zadaj pa od 770 do 1.710 litrov prtljažnika.

Nobenega dvoma ni in ni skrivnost: Porsche Cayenne je tisti avtomobil, ki je leta 2002 omogočil skokovit porast prodaje te znamke. Menda je tudi jasno, zakaj. Koncept zato v Stuttgartu oziroma bližnjem Zuffenhausnu vztrajno negujejo in na trgu je zdaj že tretja generacija. V Sloveniji za od 93.214 evrov.

Ker je recept očitno uspešen, tudi pri videzu ni revolucionarnih sprememb, še evolucija je bolj nežna in prepoznaven bo predvsem po prednjih lučeh, ki imajo tako kot Macan zdaj štiri dnevne luči, postavljene v kvadrat. Tudi motorna maska je drugačna, zdaj zajetnejša, zadnje luči pa so ožje in razpotegnjene preko celotne širine.

  • 1VK_3545a
  • 1VK_3546a
  • 1VK_3551a
  • 1VK_3555a
  • 1VK_3557a
  • 1VK_3556a
  • 1VK_3558r
  • 1VK_3559aw
  • 1VK_3560a
  • 1VK_3561a

Preko 350 jih je registriranih v Sloveniji, kar je za malo deželo lepa številka in kupci novega Cayenna se menda lahko nadejajo predvsem lahkotnejše vožnje, a seveda tudi številnih tehničnih izboljšav.

V ceniku so za začetek tri različice. Dva bencinska (običajen, 3.0 V6 turbo 243 kW, in S, 2.9 V6 bitrubo 324 kW) sta tudi že na voljo in sicer za 93.214 oziroma 117.463 evrov, Turbo (4.0 V8 biturbo, 404 kW) pa bo za 192.157 evrov na voljo januarja. Spomladi naj bi prišla hibridna različica in poleti še dizelsko (V6) gnani Cayenne.◄

Foto: VK