Pariz 2014: Mercedes- AMG GT Pariz 2014: Mercedes- AMG GT
Stuttgartska avtomobilska hiša, ki ima pod svojim okriljem tudi ‘krojača’ AMG iz Affalterbacha, bo letošnjo pariško avtomobilsko predstavo izrabila za predstavitev nove dirkaške zvezde... Pariz 2014: Mercedes- AMG GT
Nekoč je bil Mercedes-Benz SLS AMG, sedaj je Mercedes-AMG GT.

Nekoč je bil Mercedes-Benz SLS AMG, sedaj je Mercedes-AMG GT.

Stuttgartska avtomobilska hiša, ki ima pod svojim okriljem tudi ‘krojača’ AMG iz Affalterbacha, bo letošnjo pariško avtomobilsko predstavo izrabila za predstavitev nove dirkaške zvezde – AMG GT. Bolj natančni utegnejo opaziti, da je iz imena oziroma oznake izginil priimek Benz (AMG GT bo namreč nadomestil upokojenega Mercedes Benza SLS AMG).

  • 14C666_11
  • 14C666_02
  • 14C666_16
  • 14C666_06
  • 14C666_07
  • 14C666_09
  • 14C666_13
  • 14C302_02

Roadster lahke gradnje (najmanj 1.540 kg) bo imel motor skupaj z dvosklopčnim sedemstopenjskim menjalnikom postavljen takoj za prednjo premo, kar bo prineslo tako rekoč idealno razmerje teže med prednjim in zadnjim delom (47/53). Pogon bo na zadnji kolesni par, en ‘konj’ bo ‘skrbel’ za vsega 3,3 kg mase, težišče pa tako pri tleh, da oznaka cestni bolid ne more biti pretiravanje.

Motor? Novi bencinski agregat V postavitve, biturbo z gibno prostornino 4,0-litra, bo na voljo v dveh izvedbah: GT bo imel 340 kilovatov (462 ‘konj’) pri okroglih 6.000 vrtljajih in 600 Njutonmetrov navora med 1.600 in 5.000 vrtljaji, GT S pa 375 kilovatov (510 ‘konj’) pri 5.250 vrtljajih in 650 Njutonmetrih navora v območju med 1.750 in 4.750 vrtljaji. Tovarna končnih hitrosti za obe izvedenki ta hip še ne oznanja, a do 100 kilometrov na uro naj bi zmogljivejša varianta pospešila v 3,8, šibkejša pa v ‘le’ štirih sekundah. Ker je debata o tovarniških porabah zelo aktualna, je treba zapisati tudi to: AMG GT-S naj bi v poprečju porabil 9,4 litra goriva (izpust CO2 219 g/km), GT pa 9,3 litra, medtem ko naj bi šlo v zrak 216 gramov CO2 na kilometer poti.◄