Opel Insignia: (prenovljena) na slovenskem trgu Opel Insignia: (prenovljena) na slovenskem trgu
Nedvomno je Insignia eden boljših in posledično uspešnejših Oplov zadnjih časov. Druga generacija je zdaj stara dobra tri leta in pri Oplu so jo... Opel Insignia: (prenovljena) na slovenskem trgu

Opel Insignia: s količnikom upora zraka 0,25 še vedno med odličnjaki.

Nedvomno je Insignia eden boljših in posledično uspešnejših Oplov zadnjih časov. Druga generacija je zdaj stara dobra tri leta in pri Oplu so jo nedavno prenovili. Pri nas bo naprodaj od srede tega meseca za od 28.180 evrov.

Največja in s tem najbolj pomembna novost prenovljene Insignie so motorji, ki so povsem novi. Dizelska sta dva: 3-valjni 1,5-litrski in 4-valjni 2-litrski z močjo 91 oziroma 128 kilovatov. Dva sta tudi bencinska, oba dvolitrska (147 in 169 kW), a ja na našem trgu na voljo le zmogljivejši, ki je rezerviran za različico GSi. Spomladi 2021 bo v ponudbo prišla še manj zmogljiva (125 kW) različica motorja 2.0 Turbo.

  • Opel-Insignia-509984c
  • Opel-Insignia-509976c
  • Opel-Insignia-509980c
  • Opel-Insignia-509979
  • Opel-Insignia-512457

Pomembno pri novih motorjih je, da zaradi naprednejših tehničnih rešitev porabijo manj goriva in s tem v okolje spuščajo manj (v povprečju za 20 g/km) ogljikovega dioksida kot doslej (CO2 od 99 g/km po standardu NEDC v primeru motorja 1.5 Dizel), kar na koncu ne pomeni le prihranka pri porabljenem gorivu, pač pa tudi pri ceni (davek se obračunava glede na izpust CO2).

Oba dizla imata serijski ročni (6), za doplačilo pa samodejni (8) menjalnik, pogon je pri zmogljivejšem motorju lahko tudi 4-kolesni, bencinska različica GSi pa je na voljo le s samodejnim (9) menjalnikom ter s 4-kolesnim pogonom. Ko gre za tehniko, pri Oplu poudarjajo še izboljšano aerodinamiko, nov 9-stopenjski samodejni menjalnik, izboljšan 4-kolesni pogon Twinster AWD, električen(!) servo za zavore, aktivno podvozje Flexride, pa tudi nove žaromete Pixel LED s po 84 svetilnimi diodami v enem žarometu (doslej 16).

Dosti manj je bilo očitno potrebne kozmetike. Najbrž bo najhitreje prepoznavna po v spodnji del žarometov nameščenih dnevnih lučeh (prej so bile na vrhu), morda tudi po motorji maski in zadnjih lučeh. Prenova je seveda doletela tudi različico GSi, ki je še nekoliko bolj agresivnega videza, od običajnih Insignij pa se razlikuje po zmogljivosti motorja, po čvrstejšem podvozju, po natančnejšem krmiljenju, po drugačnih kolesih, po 4-batnih zavorah Brembo, po dirkaškem načinu stabilizacijskega ESC in po športnih sedežih.

Insignia je še vedno na voljo v dveh karoserijah, kot Grand Sport in kot Sports Tourer, rahlo terenskega Country Tourerja pa ne bo več. Tako je zdaj v ceniku za slovenski trg, upoštevaje dve karoseriji, tri motorje, dva menjalnika, dva pogona in štiri (3 + GSi) pakete opreme 28 (14 + 14) različic, med katerimi je najcenejša Grand Sport 1.5 Dizel Business Edition (28.180 €). Najdražji dizel stane 37.660 evrov (2.0 Dizel 4×4 Business Elegance), najdražji nasploh pa je GSi, ki stane 42.480 evrov. Kombi Sports Tourer je za 1.100 evrov dražji.

Glede na pričakovanja bo v Sloveniji najbolje prodajana različica Grand Sport 1.5 Dizel GS Line, ki stane od 28.810 evrov. A ne glede na to – v polnem letu 2021 pa naj bi na našem trgu prodali do 230 primerkov prenovljene Insignie.◄

Foto: Opel