Mazda3: Skyactiv in Kodo za tehniko in videz Mazda3: Skyactiv in Kodo za tehniko in videz
Mazda veliko stavi na svojo novo generacijo Trojke, saj gre za model, ki predstavlja kar tretjino prodaje te znamke. Prva predstavitev je potekala hkrati... Mazda3: Skyactiv in Kodo za tehniko in videz
Mazda3: čedna, a tudi aerodinamična – s količnikom upora zraka 0,275.

Mazda3: čedna, a tudi aerodinamična – s količnikom upora zraka 0,275.

Mazda veliko stavi na svojo novo generacijo Trojke, saj gre za model, ki predstavlja kar tretjino prodaje te znamke. Prva predstavitev je potekala hkrati v petih mestih – Londonu, Carigradu, St. Petersburgu, New Yorku in Melbournu.

  • Mazda3_Hatchback_2013_action_01__jpg300
  • Mazda3_Hatchback_2013_action_02__jpg300c
  • Mazda3_Hatchback_2013_action_05__jpg300c
  • Mazda3_Hatchback_2013_action_06__jpg300rc
  • Mazda3_Hatchback_2013_interior_02__jpg300

Mazda3 je že tretji model (po CX-5 in Mazdi6), ki tehnično sloni na novi tehnologiji Skyactiv. Ta prinaša več prednosti: zaradi njenega pristopa k snovanju je to cenejše, obenem pa je Trojka lažja (in zato varčenjša ter čistejša) in varnejša.

Oblika sledi zapovedim oblikovalskega jezika Kodo, ki v avtomobilu uteleša dinamiko in prepričljivost že na prvi pogled. Mazda3 ima tudi povsem novo notranjost s številnimi tehničnimi novostmi, vključno s podatkovno povezavo iz avtomobila. Pri varnosti velja izpostaviti pomoč pri zaviranju (vključno s samodejnim zaviranjem pri mestnih hitrostih), opozorilo pri zapuščanju prometnega pasu, nadzor nad mrtvimi koti in radarski tempomat.

Trojka sloni na 2,7 metra dolgem medosju in je skupaj dolga le malo manj kot 4,5 metra. Zaenkrat le 5-vratna kombilimuzina ima 350-litrski osnovni prtljažnik in bo na voljo s štirimi motorji (od tega je eden dizelski) z močmi od 74 do 121 kilovatov (100 do 165 »konj«). Ne glede na motorizacijo bo zadnja prema vedno z več vodili, spredaj pa klasično vzmetenje z vzmetnimi nogami.

Foto: Mazda