Jaguar E-Pace: na slovenskem trgu Jaguar E-Pace: na slovenskem trgu
Za tretjino metra krajši od F-Paca je Jaguar E-Pace tisti športni terenec, ki naj bi to znamko še dodatno utrdil na trgu in še... Jaguar E-Pace: na slovenskem trgu

Jaguar E-Pace: s 4,4 metra dolžine je zdaj pri Jaguarju to manjši športni terenec in pravijo, da (še) manjšega ne bo.

Za tretjino metra krajši od F-Paca je Jaguar E-Pace tisti športni terenec, ki naj bi to znamko še dodatno utrdil na trgu in še posebej v tem, zadnje čase nadvse priljubljenem segmentu. Na našem trgu je zanj treba odšteti najmanj 33.416 evrov.

Tudi na videz se zdi kot mali F-Pace, a pri Jaguarju poudarjajo, da so se zgledovali tudi po športnem F-Typu in – po mladiču te divje mačke. Oči (luči) in velike šape (21-palčna kolesa) naj bi bila glavna elementa, navdahnjena po malem jaguarju.

  • 1VK_6693a
  • 1VK_6692ac
  • 1VK_6657arc
  • 1VK_6640a
  • 1VK_6644l
  • 1VK_6653a
  • 1VK_6652a
  • 1VK_6677a
  • 1VK_6684a
  • 1VK_6659rca
  • 1VK_6667ra
  • 1VK_6686l

E-Pace ima tesne tehnične sorodstvene vezi z Roverji (Evoque, Discovery Sport), začenši s platformo. Da bi izboljšali vzvojno togost karoserije, so pretežni del karoserije izdelali iz jekel (le motorni pokrov in streha sta aluminijasta), kar ‘opravičuje’ dokaj veliko maso tono in tričetrt. Vseeno pa pri Jaguarju pravijo, da gre za izjemno športen kompakten športni terenec, ki bo navduševal tako z dinamiko vožnje kot z vsakodnevno uporabnostjo.

Kot zdaj že tradicionalno za to znamko je (tudi) E-Pace na voljo z več pogonskimi kombinacijami. Najprej motorji: vsi so 2-litrski 4-valjniki, trije dizli zmorejo od 110 do 177 kilovatov (150 do 240 ‘konj’), dva bencinska pa 183 in 221 kilovatov (249 in 300 ‘konj’). Nato menjalniki: z izjemo dveh šibkejših dizlov, ki imata lahko ročnega (6) so samodejni (9). In končno prenos: samo 110-kilovatni dizel ima lahko le prednji pogon, sicer pa gre za 4-kolesni pogon v dveh različicah (Standard in Active Driveline).

V osnovi se mora kupec najprej odločiti med običajnim in R-Dynamicom, potem pa – poleg naštete mehanike – še med štirimi paketi opreme. Skupaj je zato kombinacij kar 48, pri vseh pa so žarometi v tehniki LED.

Konkurenca je že huda; E-Pace sodi mersko med X1 in X3 oziroma Q3 in Q5, kar pomeni, da so mu vsi našteti na trgu v napoto. Tu je tudi GLC, pa prihajajoča X2 in Q4 … Vseeno načrtujejo v Sloveniji letos prodati do 50 E-Pacov, pretežno menda takšnega s 132-kilovatnim (180 ‘konj’) dizlom, ki stane od 38.743 (ročni menjalnik, 4-koleseni pogon, oprema Base) do 58.400 evrov (R-Dynamic HSE).

Za ceno iz uvoda kupec odpelje 110-kilovatnega z ročnim menjalnikom in prednjim pogonom, na drugem koncu cenika pa je R-Dynamic SI4 221 kW HSE, ki stane 67.548 evrov. In tu je, jasno, še dolg seznam možnih doplačil.◄

Foto: VK