Nekaj je treba priznati: tale Gran Lusso Coupé pritegne takoj, z nekaj malega opazovanja celote in detajlov pa navdušenje le še naraste. Zdaj je torej koncept (https://www.avtofil.si/bmw-v-sodelovanju-s-pininfarino/) v celoti razkrit, a le tisto, kar je vidno.
Medtem ko je Pininfarina zunaj spretno spremenil tipično Beemvejevo (okroglo) obliko dvojnih žarometov, se je znotraj bolj držal vrednot in zapovedi te znamke. Pri poglavju prestiža pa so šli še krepko dlje – ali bolje rečeno nazaj! Ves znotraj uporabljen les je novozelandski kauri, ki naj bi pri različnih osvetlitvah in kotih gledanja spreminjal barvne odtenke od zlate, preko rdeče do rjave. Poseben draž tega lesa je v tem, da je nekaj tisočletij ležal v tamkajšnjih močvirjih. O ceni morda niti ni zdravo razmišljati.
Tehnika pa je še vedno neznanka, vsaj v teoriji. Da je v njem V12, je znano, a tudi logično, saj tako prestižnemu avtomobilu nedvomno najbolj pristoji, enako pa velja tudi za 21-palčna platišča. Zagotovo bi mu namenili vso najbolj sofisticirano tehniko, ki jo znamka BMW premore – če bi ga spravili do serijske proizvodnje. Kar pa je zelo malo verjetno.
Špekuliranje pa ni preprovedano. Če bo odziv (in upam si trditi, da bo) zadosten, bi takle limuzinski kupe lahko postal novi zastavonoša znamke BMW. Lahko bi bila to nova serija 8 (ali pa 9?), možnosti zanjo pa so toliko večje, ker je v tem recesijskem času nekako nerazumno veliko nerazumno bogatih ljudi. Ki bi bili za tole pripravljeni plačati lepe denarje.
Salon avtomobilov v Frankfurtu se hitro približuje in tam bo morda že marsikaj jasno.
Foto: BMW