Tudi slovenski avtomobilski prostor, na katerem vsaj letos ni opaziti kakšnega izjemnega povpraševanja po avtomobilih z alternativnim pogonom, se zlagoma polni s tovrstnimi novostmi. Nemški oziroma ingolstadtski Audi tako predstavlja in seveda ponuja svoj največji in lani novi športni terenec Q7 kot priključni hibrid. Gre za kombinacijo dizelskega agregata in električnega motorja, pri čemer nemška premijska hiša dodaja, da so prvi, ki predstavljajo priključni hibrid s šestvaljnim motorjem TDI in štirikolesnim pogonom Quattro.
Za pogon tega 505 centimetrov dolgega športnega terenca skrbita znani 3,0-litrski dizelski šestvaljni TDI, ki zmore 190 kilovatov oziroma 258 ‘konjev’ in 600 Njutonmetrov navora, ter električni motor s 94 kilovati in največjim navorom 350 Njutonmetrov. Pod črto je tako velikemu terencu na voljo 275 kilovatov oziroma 373 ‘konjev’ sistemske moči in velikih 700 Njutonmetrov navora. Za električni motor skrbi litij-ionska baterija, ki je tekočinsko hlajena, in ima 17,3 kilovatnih ur. Seveda je dodan štirikolesni pogon Quattro in 8-stopenjski samodejni menjalnik Tiptronic. Tovarna napoveduje, da je doseg zgolj ob pomoči elektrike oziroma električnega motorja do 56 kilometrov, kar verjetno pomeni, da je v resnici in realnem prometu vendarle nekaj krajši. Sicer pa je možni skupni doseg celo do 1.320 kilometrov, to pa je precejšnja številka oziroma razdalja. Audi pravi, da je mogoče baterijo na industrijski električni vtičnici v celoti napolniti v manj kot 2,5 ure, kar je nedvomno zelo spodbudno.
Q7 e-Tron 3.0 TDI Quattro je v osnovni izvedbi naprodaj za 87.600 evrov. Tudi s tem avtomobilom nemška premijska tovarna napoveduje začetek uresničevanja svoje nedavne zaveze – od leta 2018 najprej naj bi se na trg vsako leto pripeljalo novo električno vozilo.◄
Foto: VK