Alfa Romeo Giulia: lahko bi rekli – končno! Alfa Romeo Giulia: lahko bi rekli – končno!
Italijani niso hoteli poslušati glasnih moledovanj, namigov in kritik, ko so po letu 1987 v Alfe spremenili kar nekatere Fiate. Kar je najbolj bolelo:... Alfa Romeo Giulia: lahko bi rekli – končno!
Tehnika na za vsaj tri stopnice višji ravni kot doslej: Alfa Romeo Giulia.

Tehnika na za vsaj tri stopnice višji ravni kot doslej: Alfa Romeo Giulia.

Italijani niso hoteli poslušati glasnih moledovanj, namigov in kritik, ko so po letu 1987 v Alfe spremenili kar nekatere Fiate. Kar je najbolj bolelo: prednji pogon. Danes, po dobrih dveh desetletjih, glasno in ponosno oznanjajo, da ima nova Giulia zadnji pogon. Prepozno?

Naj pokaže čas. Giulia je lepa, a danes to ni dovolj, lepe so tudi Mazde, sploh če so oblečene v tisto svojo rdečo barvo, podobno tejle Giuliini. Tudi na uspeh videza bo treba malo počakati. Končno imajo zdaj vse Alfe tudi imena, ne kar neke številke, za katere nihče ni točno poznal njihovega pomena. In Giulia je prinesla še na novo spoliran znak – zlato obrobo je zamenjala srebrna.

Vse se vrača – tudi predstavili so jo v Areseju (nedaleč od Milana), dolga leta sedežu te znamke, vse do trenutka, ko jo je kupil Fiat. Večina predstavitvenega materiala se bere tako, kot da bi pri Fiatu znova odkrili Alfa Romeo. Čez nekaj dni bodo tam odprli muzej avtomobilov te znamke, kjer bi vsekakor moral stati že vsaj zadnje pol stoletja.

Na dan predstavitve (24. junija) je znamka slavila 105. obletnico obstoja in iz tehnike, ki je ta hip znana, lahko sklepamo, da gre v primeru nove Giulie za odličen izdelek. Italijanska oblika, idealna razdelitev mase (50:50), zadnji ali štirikolesen pogon, za različico Quadrifoglio pa bencinski turbo 6-valjnik, ki plemeniti nekatere Maseratije in za katerega skrbijo pri Ferrariju … Vrhunsko, a klofuta vsem lastnikom 159, ki so nestrpno čakali na naslednico – večina jih nove Giulie najbrž preprosto ne bo zmogla kupiti. Alfa Romeo, kaže, išče nove kupce.

  • 150624_Alfa-romeo_Giulia-Reveal_05c
  • 150624_Alfa-romeo_Giulia-Reveal_03
  • 150624_Alfa_Romeo_Giulia_HP2
  • 150624_Alfa_Romeo_Giulia_HP3
  • 150624_Alfa_Romeo_Logo
  • Giulia slogan

Saj ni skrivnost: s tem motorjem si želijo prepričati sedanje lastnike (R)S4, M4, C AMG, od vseh morda še najraje tiste, ki sedaj vozijo avtomobile z okroglim, belim in modrim znakom. Kar 375 kilovatov (510 ‘konj’) in 3,9 sekunde z mesta do 100 bo velik zalogaj tudi za prej omenjene nemške izdelke. Tudi podvozje je z dvojnimi prečnimi vodili spredaj ter z večvodilsko premo zadaj v koraku s tekmeci. Za elektroniko pravijo, da so uporabili le tisto, ki bo pomagala k še bolj športnemu značaju avtomobila; v ta namen so spremenili njihov DNA, kjer je zdaj A za Advanced Efficient (namesto prejšnjega All Weather), dodali pa so še R kot Racing, a le na bolj športnih različicah.

Nova Giulia bo v Evropi naprodaj v začetku prihodnjega leta, seveda tudi s šibkejšimi motorji. In ko smo ravno pri napovedih – leto kasneje naj bi le predstavili tudi športnega terenca in slabo leto kasneje še naslednico že dolgo upokojene 166. Usoda sedanjih, že bolj ali manj ostarelih modelov Mito (2008) in Giulietta (2010), je še neznana.◄

Foto: Alfa Romeo