Ženeva 2014: BMW serije 2 Active Tourer Ženeva 2014: BMW serije 2 Active Tourer
V Münchnu so se le odločili narediti velik korak: predstavili bodo vrsto avtomobila kot še nikoli doslej in s pogonom, kakršnega BMW še ni... Ženeva 2014: BMW serije 2 Active Tourer
BMW serije 2 Active Tourer: prvi spredaj gnani BMW!

BMW serije 2 Active Tourer: prvi spredaj gnani BMW!

V Münchnu so se le odločili narediti velik korak: predstavili bodo vrsto avtomobila kot še nikoli doslej in s pogonom, kakršnega BMW še ni imel nikoli: mali limuzinski kombi s prednjim pogonom. Naprodaj bo v drugi polovici leta.

  • P90141703-highRes
  • P90141678-highRes
  • P90141687-highRes
  • P90141702-highRes
  • P90141694-highRes

Prvi val odzivov so pri BMW prejeli že ob predstavitvi koncepta na salonu avtomobilov v Parizu leta 2013, drugi val nedvomno prihaja tokrat. Ne toliko zaradi za BMW nove vrste avtomobila kot zaradi zanj povsem neznačilnega prednjega pogona. A pri BMW zagotavljajo, da znamka ostaja zvesta zadnjemu pogonu in da o drugih spredaj gnanih Beemvejih šele razmišljajo, čeravno je njihova platforma, znana že iz novega Minija, prilagojena za več različnih medosnih razdalj (avtomobili do skupne dolžine 4,6 metra) in kljub temu da so hkrati napovedali skupno 15 spredaj gnanih modelov, upoštevaje tudi avtomobile znamke Mini.

Active Tourer serije 2 cilja naravnost na Benzov razred B, a tudi na C-Max in njemu podobne. Obljubljajo prilagodljivo in udobno notranjost, hkrati pa tudi tradicionalno Beemvejevo vozno dinamiko. Prtljažnik meri od 468 do 1.510 litrov, zadnja klop pa je vzdolžno pomična, kar bo zagotovo zadovoljilo srednje velike družine. Prav tako novost za avtomobil znamke BMW pa bo trivaljni turbobencinski motor prostornine 1,5 litra (218i, 134 ‘konj’), ki poganja tudi novi Mini Cooper. Poleg tega bosta v začetku na voljo še 2-litrski turbobencinski (225i, 228 ‘konj’) in 2-litrski turbodizelski (218d, 148 ‘konj’) stroj. Menjalniki so serijsko ročni, za doplačilo samodejni, poleg prednjega pa bodo v prihodnje ponudili tudi 4-kolesni pogon.

Foto: BMW