Volvo V60: na slovenskem trgu Volvo V60: na slovenskem trgu
Volvo, vsaj v Evropi edini dostojen tekmec nemški trojki, je nedavno predstavil novi kombi V60 oziroma njegovo drugo generacijo. Na našem trgu je v... Volvo V60: na slovenskem trgu

Volvo V60: odslej brez slabotnejših motorjev T3 in D2.

Volvo, vsaj v Evropi edini dostojen tekmec nemški trojki, je nedavno predstavil novi kombi V60 oziroma njegovo drugo generacijo. Na našem trgu je v tem hipu najcenejši vreden 36.990 evrov.

Prednji del je pričakovano dobil novi Volvov obraz skupaj z žarometoma z značilnim svetlobnim učinkom Thorovega kladiva, medtem ko je zadek manj pričakovan – zadnja šipa je zdaj bolj pokončna za več prostora v prtljažniku.

  • 1VK_4025a
  • 1VK_4014ac
  • 1VK_4032a
  • 1VK_4030a
  • 1VK_4020a
  • 1VK_4017a
  • 1VK_4012
  • 1VK_4028a
  • 1VK_4027a
  • 1VK_4000wa
  • 1VK_3997a
  • 1VK_3996
  • 1VK_4003a
  • 1VK_3998

V primerjavi s prvo generacijo je za 13 centimetrov daljši, daljše je tudi medosje in krajši je prednji previs, obenem je tudi za 16 milimetrov ožji (a med tekmeci še vedno najširši) in za 37 milimetrov nižji. Tehnika LED je za žarometa serijska, za doplačilo pa ostaja adaptivna tehnika LED.

Tudi notranjost je prepoznavna: sodobna, a preprosta in značilnih skandinavskih potez in površin. Prostora naj bi ponujal več kot vsi tekmeci, tudi v prtljažniku, ki meri 529 litrov. Poznani so tudi merilniki (8 ali 12 palčni zaslon) ter infozabavni sistem skupaj s pokončnim zaslonom velikosti 9 palcev. ‘Srednji’ avdio sistem je znamke Harman Kardon, najbolj prestižen pa je znamke Bowers & Wilkins.

Opozoriti velja še na sistem Volvo On Call s 3-letno naročnino (po tem obdobju bo treba plačati mesečno naročnino) in dodatnimi uporabnimi aplikacijami ter tradicionalno bogat varnostni paket, ki je preslikava iz velikega S90, a bo treba tudi tu za kaj doplačati.

V60 je v začetku na voljo z omejenimi možnostmi pogonske tehnike; v ceniku so en bencinski motor (T60 228 kW A AWD, 56.468 evrov) in dva dizelska (D3 110 kW, 41.902 evra, in D4 140 kW, 45.281 evrov), ki imata ročni ali za doplačilo samodejni menjalnik, ter dva paketa opreme, srednji in višji.

Osnovni paket opreme (namesto Kinetic bo zdaj brez imena), hibridni različici T6 in T8 ter bencinski T5 sledijo še letos oziroma v kratkem, prav tako različica Cross Country, ki se rahlo spogleduje s terenom. Napovedujejo tudi limuzinsko različico S60 ter športen paket R-Design.

Kot je v navadi, pri slovenskem zastopniku ponujajo akcijske modele in v primeru V60 sta to V60 D3 Edition (36.990 evrov) in D4 A Business (43.990 evrov), ki ju je moč nadgraditi tudi z drugimi elementi dodatne opreme.◄

Foto: VK