Volkswagen T-Cross: na slovenskem trgu Volkswagen T-Cross: na slovenskem trgu
Volkswagen je nedavno obogatil svojo ponudbo z njihovim zdaj najmanjšim športnim terencem. T-Cross je že naprodaj v Sloveniji za od 15.990 evrov. T-Roc in... Volkswagen T-Cross: na slovenskem trgu

Volkswagen T-Cross: oblikovno prepoznavno drugačen od večjega T-Roca.

Volkswagen je nedavno obogatil svojo ponudbo z njihovim zdaj najmanjšim športnim terencem. T-Cross je že naprodaj v Sloveniji za od 15.990 evrov.

T-Roc in novi T-Cross imata pod kožo veliko skupnega (začenši s platformo MQB), prav tako pa nastopata v istem segmentu, ki naj bi bil po napovedih letošnji prodajno najuspešnejši na naših tleh. Toda gre za dokaj drugačna avtomobila in posledično za drugačne kupce.

  • 1VK_2196a
  • 1VK_2204aw
  • 1VK_2214a
  • 1VK_2198a
  • 1VK_2200a
  • 1VK_2207a
  • 1VK_2205
  • 1VK_2190a
  • 1VK_2178
  • 1VK_2179
  • 1VK_2188
  • 1VK_2189

T-Cross je za 13 centimetrov krajši, kar ga uvršča ob bok Polu, medtem ko je T-Roc velikostno blizu Golfu. Tudi motorno je T-Cross šibkejši od T-Roca, poleg tega pa ima nekoliko bolj kupejevsko (nižjo in bolj padajočo) streho. Razlika med njima je opazna že od daleč, saj T-Cross posnema prednji del po velikem Touaregu, ima motno črne plastične obrobe spodnjega dela karoserije (bolj ‘terenski’ videz) in nove, izrazito drugačne zadnje luči.

Tudi armaturna plošča nima dosti skupnega s T-Rocovo, tako oblikovno kot funkcionalno. Prinaša pa nov volanski obroč, kakršnega bomo videvali v prihajajočih novih Volkswagnih.

Na izbiro so trije osnovni paketi in v osnovi ima T-Cross jeklena platišča (16 palcev), toda pri zastopniku menijo, da bo večina kupcev posegala po srednjem paketu Life, ki ima lahka platišča serijsko, poleg tega pa še nekaj usnja, samodejno klimatsko napravo, večji (8 palcev) osrednji zaslon, več notranjih predalov in tako naprej.

Life ima tudi poklopno naslonjalo sovoznikovega sedeža in dvojno dno v prtljažniku, kar precej poveča uporabnost malega T-Crossa, saj gre tako lahko vanj tudi do 2,3 metra dolg predmet. Zadnja klop je za 14 centimetrov vzdolžno pomična, kar 385-litrski prtljažnik poveča na 455 litrov. S podrtimi naslonjali zadnje klopi je prtljažnika 1.281 litrov.

Pravijo, da ima največji prtljažnik v segmentu, kjer so najmočnejši tekmeci Captur, 2008, Mokka ipd., želi pa biti – z 12 barvami karoserije ter s štirimi barvnimi paketi – tudi živahnega videza.

V začetku bo kupec izbiral med dvema motorjema. Oba sta turbobencinska in zmoreta 70 oziroma 85 kilovatov, menjalnik pa je ročni. Kasneje (naročila od maja letos) pride v ponudbo še dizel (70 kW) z ročnim ali samodejnim (DSG) menjalnikom, konec leta pa še različica 1.5 TSI 110 kW DSG.

Najcenejši je 1.0 TSI 70 kW (15.990 €), s paketom Life pa stane okoli 1.800 evrov več. Različica s 85 kilovati stane 16.759 oziroma s paketom Life 18.457 evrov. V ponudbi je tudi različica 1.0 TSI 85 kW 1st Edition, ki je (z še več opreme kot v paketu Style) tudi najdražja ta hip, stane pa 22.817 evrov. Načrti niso skromni: letos naj bi jih pri nas prodali okoli 1.600 oziroma dobrih 10 odstotkov svojega segmenta.◄

Foto: VK