Volkswagen: smernice razvoja pogonskih sistemov Volkswagen: smernice razvoja pogonskih sistemov
Na mednarodnem simpoziju na Dunaju je direktor VW predstavil tehnološke smernice razvoja pogonskih agregatov, ki jih načrtujejo do leta 2020. Martin Winterkorn je imel... Volkswagen: smernice razvoja pogonskih sistemov
Menjalnik z dvojno sklopko: zaščitni znak znamk koncerna VW

Menjalnik z dvojno sklopko: zaščitni znak znamk koncerna VW

Na mednarodnem simpoziju na Dunaju je direktor VW predstavil tehnološke smernice razvoja pogonskih agregatov, ki jih načrtujejo do leta 2020. Martin Winterkorn je imel v mislih bencinske motorje TSI in dizelske motorje TDI, katerim naj bi izboljšali lastnosti za vsaj 15 odstotkov predvsem na področju procesa zgorevanja, uporabe lahkih materialov, zmanjšanja trenja in boljšega izkoriščanja odpadne toplote. Poudaril je tudi, da izdelovalci vozil verjamejo v potencial, ki ga imata tekoči naftni plin (propan oz. LPG) in stisnjeni naravni plin (metan oz. CNG) kot gorivi za motorje, prav tako pa bo elektrifikacija pogonskih sistemov zajela celotno njihovo paleto vozil.

V srednjeročnem obdobju je napovedal, da bo VW predstavil hibridna vozila, opremljena s priključkom na električno omrežje (plug-in). Ti sistemi naj bi imeli avtonomijo električnega pogona približno 50 kilometrov, klasični motor pa naj bi omogočal doseganje daljših razdalj. Tovarna naj bi te obljube že začela uresničevati kamalu, saj so prva vozila s tovrstnimi pogoni (Porsche Panamera in Audi A3 e-ton) ža na trgu, tem bodo sledili še ostali modeli tovarne. Zanimiva bo predstavitev naslednje generacije dizelskih motorjev, ki bodo modularne gradnje in ki bodo imeli specifično moč 100 kilovatov na liter prostornine. To bodo dosegli  s spremenljivo geometrijo odpiranja ventilov, z električnim pogonom puhala ter z inovativnim sistemom vbrizgavanja s tlakom vbrizgavanja 3.000 barov. Dodatno bodo izpopolnjevali še menjalnik z dvojno sklopko s katerim bodo omogočili boljše lastnosti vozila tudi pri nižjih vrtilnih hitrostih motorja – »downspeeding«. (AB)

Lastnosti krmilnega sistema ventila pri spremenljivi geometriji.

Lastnosti krmilnega sistema ventila pri spremenljivi geometriji.

Foto: ZF, FEV

Preberite tudi