Seat Leon Cupra: na slovenskem trgu Seat Leon Cupra: na slovenskem trgu
Najzmogljivejša različica Leona in hkrati najzmogljivejši Seat je na voljo kupcem v Sloveniji za od 25.992 evrov naprej. Na voljo je tako v 3-... Seat Leon Cupra: na slovenskem trgu
Seat Leon Cupra: na voljo z ročnim (6) ali z dvosklopnim menjalnikom DSG (6).

Seat Leon Cupra: na voljo z ročnim (6) ali z dvosklopnim menjalnikom DSG (6).

Najzmogljivejša različica Leona in hkrati najzmogljivejši Seat je na voljo kupcem v Sloveniji za od 25.992 evrov naprej. Na voljo je tako v 3- (SC) kot v 5-vratni različici, konec leta pa pride na naš trg tudi kombijevska karoserijska različica.

Prvi Seat Cupra je prišel na trge leta 1996 (Ibiza), tri leta kasneje pa še prvi Leon Cupra. V tem času je Cupra postala več kot le blagovna znamka, pri Seatu pravijo, da je Cupra bistvo znamke Seat.

  • IMG_7442a
  • IMG_7444a
  • IMG_7447a
  • IMG_7448
  • IMG_7438a
  • IMG_7441a
  • IMG_7432
  • IMG_7431
  • IMG_7426aw
  • IMG_7420
  • IMG_7422
  • IMG_7425
  • IMG_7424
  • IMG_7428

Tokrat je Leon Cupra na voljo z 2-litrskim motorjem TSI z dvojnim (posrednim in neposrednim) vbrizgom, na voljo pa sta dve različici, 195- in 206-kilovatna (265 in 280 ‘konj’). Od drugih Leonov se med drugim razlikujeta po izrazito športni dvodelni motorni maski, po žarometih (tehnika LED), po dvojnem zaključku izpuha, po značilnih platiščih in po rdečih zavornih čeljustih, znotraj pa po športnejših volanskem obroču in sedežih. Zmogljivejši Leon Cupra ima tudi za palec večja kolesa (19) in difuzor na zadnjem odbijaču, oba pa imata elektronsko zaporo diferenciala, možnost nastavitve voznih profilov (Cupra Drive Profile), zmogljivejše zavore, dinamično uravnavanje podvozja in progresiven volanski servo.

Leon Cupra je za 10 milimetrov daljši (odbijač!) in za 25 milimetrov nižji (podvozje) od običajnih Leonov, v primerjavi s prejšnjo različico Cupra pa je varčnejši, lažji (75 kg), bolj aerodinamičen (7 %) in okolju prijaznejši. Letos jih kanijo na našem trgu prodati kakih 25.◄

Foto: VK