Seat Ateca: na slovenskem trgu Seat Ateca: na slovenskem trgu
Na slovenski trg je prišel nov avtomobil iz Seatove ponudbe, športni terenec Ateca, ki je velik up Seata na vseh trgih, kjer nastopa, vključno... Seat Ateca: na slovenskem trgu
Seat Ateca: prelomnica za znamko, pomembna za rast Seata tudi v Sloveniji.

Seat Ateca: prelomnica za znamko, pomembna za rast Seata tudi v Sloveniji.

Na slovenski trg je prišel nov avtomobil iz Seatove ponudbe, športni terenec Ateca, ki je velik up Seata na vseh trgih, kjer nastopa, vključno na slovenskem. Pri nas je naprodaj za od 19.499 evrov.

Pričakovanja so še toliko večja, ker je tudi povpraševanje potencialnih kupcev izjemno in tudi slovenski zastopnik že napoveduje možnosti pri dobavi količin. Ateca je dolga 4,36 metra, kar jo uvršča ob bok Qashqaiu, Kadjaru, Kugi, Tucsonu, Sportagu, pa seveda tudi Tiguanu, s katerim si deli večji del tehnike.

  • IMG_1460a
  • IMG_1446a
  • IMG_1447
  • IMG_1455a
  • IMG_1452awr
  • IMG_1449
  • IMG_1454a
  • IMG_1453a
  • IMG_1458a
  • IMG_1457a
  • IMG_1456

Poleg značilnega oblikovalskega jezika zunanjosti in notranjosti prinaša Ateca tudi nekaj naprednih tehnologij vse do avtonomne vožnje v primeru gostega prometa z veliko zaustavljanji – seveda le v primeru samodejnega menjalnika. Že serijsko ponuja opozorilo pred naletom s prepoznavanjem pešcev in sistem samodejnega zaviranja pri mestnih hitrostih, na drugi strani ponudbe sodobnih tehnologij pa je tudi povezljivost s pametnimi telefoni, kar je danes pravzaprav že obvezen del ponudbe novih avtomobilov.

Ateca je v začetku na voljo z dvema bencinskima ter s tremi dizelskimi motorji, z ročnim ali z dvosklopčnim menjalnikom ter s prednjim ali s 4-kolesnim pogonom. Skupaj s štirimi paketi opreme je za zdaj kombinacij 16, pri čemer kupec za omenjeno ceno 19.499 evrov dobi različico 1.0 TSI (85 kW) Entry, ki je obenem tudi edina različica s tem paketom opreme. Najdražja v tem trenutku je 2.0 TDI (140 kW) DSG 4Drive, ki stane 35.818 evrov, pri slovenskem zastopniku pa predvidevajo, da bo najbolj priljubljena različica 1.4 TSI (110 kW) s prednjim pogonom, za katero bo treba odšteti najmanj 24.089 evrov (paket Style). Najcenejša dizelska je 1.6 TDI (85 kW) Reference, stane pa 22.280 evrov.

Letošnja kvota 40 Atec, ki jo dobi Slovenija, je predvidoma že razprodana, kar nedvomno vliva upravičen optimizem pri prodaji tega modela na našem trgu.◄

Foto: VK