


Opel pripravlja za septembrski frankfurtski avtomobilski salon Insignio, ki naj bi z na novo obdelano in zasnovano mehaniko kupcem približala cilje, do katerih ni cest – ali vsaj ne asfaltnih oziroma urejenih.
Country Tourer sloni na kombijevski različici Sports Tourer, a je njeno podvozje za 2 centimetra dlje od tal, obrobe blatnikov in pragovi so dodatno zaščiteni in posebej je zaščiteno tudi podvozje. Da ne bi ostalo le pri tem, so novi različici namenili stalen 4-kolesni pogon s sklopko Haldex, ki je v osnovi naravnan tako, da žene le prednji kolesi (manjša poraba), v odvisnosti od pogojev pod kolesi zmore ves navor preusmeriti tudi le na zadnji kolesi, po zaslugi elektronskega diferenciala na zadnji osi pa celo le na enega od obeh zadnjih koles!
Tri motorje so mu namenili (bencinskega 2.0 SIDI ter turbodizelska 2.0 BiTurbo CDTI in 2.0 CDTI), k njim pa dva menjalnika (ročni in samodejni, oba s 6 stopnjami); najšibkeši motor bo imel lahko le ročnega, pri drugih dveh pa bo moč izbrati med obema menjalnikoma.
Ta velikostni razred je med evropskimi proizvajalci, ki niso Audi, BMW, MB ali Volvo, zelo nepriljubljen (najprej pa seveda tudi med kupci) in po dolgem času je nekaj več pozornosti uspelo pritegniti šele Oplu z Insignio. Zdaj se je torej Opel odločil poseči tudi v nišo, ki jo je nekoč začel Audi z Allroadom.
Foto: Opel