Nissan Navara: na slovenskem trgu Nissan Navara: na slovenskem trgu
Tretja generacija Nissanove Navare, sicer pa že 13. generacija Nissanovega pickupa (prva predstavitev že leta 1935!) je odslej tudi na slovenskem trgu. Najcenejša stane... Nissan Navara: na slovenskem trgu
Nissan Navara: po novem še bolj univerzalna, pri Nissanu pravijo, da bo služila od mešalca za beton do opere.

Nissan Navara: po novem še bolj univerzalna, pri Nissanu pravijo, da bo služila od mešalca za beton do opere.

Tretja generacija Nissanove Navare, sicer pa že 13. generacija Nissanovega pickupa (prva predstavitev že leta 1935!) je odslej tudi na slovenskem trgu. Najcenejša stane 26.050 evrov.

Nova Navara je na nekaterih trgih že od leta 2014, kar je pogost japonski pristop k uvajanju novih modelov na trge sveta. Pri Nissanu so se trudili novi Navari vdihniti nekaj duha svojih športnih terencev (X-Trail, Qashqai) in sicer tako oblikovno, kar se hitro opazi (predvsem izstopata dinamična boka z obliko v treh razsežnostih), kot s stališča uporabnosti, med drugim pri udobju in sodobnih sistemih vseh vrst, vključno s sistemom za samodejno zaviranje v sili pri mestnih hitrostih.

Poganja jo sodoben koncernski, 2,3-litrski dCi, ki ga poznamo že iz Renaultovega Masterja in njegovega klona (Nissan NV400). Motor zmore 120 ali 140 kilovatov in 403 ali 450 Njutonmetrov. Menjalnik je ročni (6) ali samodejni (7), pogon pa zadnji (v Sloveniji ne bo na voljo) ali priklopljiv 4-kolesen. Pri pogonu so tri novosti, pomoč pri speljevanju v klanec (HSA), pomoč za ohranjanje (majhne) hitrosti pri spustu (HDC) in elektronska diferencialna zapora.

  • IMG_4345a
  • IMG_4378a
  • IMG_4327a
  • IMG_4334a
  • IMG_4353
  • IMG_4342apai
  • IMG_4340a
  • IMG_4339a
  • IMG_4335a
  • IMG_4376apai
  • IMG_4370apai
  • IMG_4372apai
  • IMG_4382apai
  • IMG_4383a
  • IMG_4331a
  • IMG_4329
  • IMG_4328
  • IMG_4347a
  • IMG_4360awpai
  • IMG_4359rapaiw
  • IMG_4351la
  • IMG_4332a
  • IMG_4352

Širina in višina sta v primerjavi s prejšnjo generacijo nespremenjeni, je pa zdaj Navara za 3,4 centimetra daljša, pri tem je keson daljši za 6,7 centimetra, medosna razdalja pa krajša(!) za 5 centimetrov – da bi bila Navara okretnejša in zato uporabnejša v mestu. Na voljo sta dve karoseriji in sicer Double Cab z dvojno kabino (pri Nissanu načrtujejo, da bo pri takšnih nas prodanih 97 odstotkov) in King Cab s podaljšano enojno kabino, poleg tega pa bo prvič na voljo tudi šasija s kabino – za različne nadgradnje.

Pri različici Double Cab je zadnja prema po novem drugače vodena – še vedno je toga, so pa vzmeti vijačne, prema pa vodena z več vodili. S tem naj bi bilo opazno povečano udobje potnikov, predvsem seveda na zadnji klopi. Med aduti nove Navare so še največja dovoljena obremenitev, ki znaša preko tone (odvisno pa od različice), dovoljena masa za vleko (prikolica), ki znaša do 3,5 tone, in po novem 5-letna tovarniška garancija. Navara je na voljo v štirih paketih opreme, zaradi narave vozila pa pri Nissanu načrtujejo precejšnje povpraševanje pravnih oseb – tem so letos namenili 10 odstotkov popusta na ceno s cenika.

Cenik pickupa vsebuje tri kombinacije karoserije King Cab in osem kombinacij za Double Cab. Slednji bo po načrtih tudi pri nas daleč najbolj iskan, zato na kratko o cenah. Najcenejši takšen je dCi 120 Visia (29.050 €), dobrega tisočaka dražji je s paketom Acenta, še nadaljnje tri s paketom N-Connecta, natanko še tisočaka več pa bo treba dodati za motor dCi 140. Najdražji ta hip je dCi 140 Tekna Premium s samodejnim menjalnikom, stane pa 38.800 evrov. Cena iz uvoda velja za najcenejšo Navaro s podaljšano kabino, prav pa je omeniti tudi ceno za šasijo: z dvojno kabino in 120-kilovatnim motorjem ter opremo Visia (kar je edina možna kombinacija) stane 28.050 evrov. Nissan bo poleg teh cen zaračunal še 200 evrov za transport in pripravo vozila, izmed redkih doplačil pa velja omeniti zaporo diferenciala, ki stane 500 evrov.◄

Foto: VK