Naredili 750-tisočo Insignio Naredili 750-tisočo Insignio
Nemški Opel, sicer znotraj ameriškega koncerna General Motors (GM), je v zadnjih desetih letih preživel dokaj burne čase. Sedaj se zdi, da je zaplul... Naredili 750-tisočo Insignio
Insignia gre dobro v promet, pri Oplu je četrti najuspešnejši avtomobil.

Insignia gre dobro v promet, pri Oplu je četrti najuspešnejši avtomobil.

Nemški Opel, sicer znotraj ameriškega koncerna General Motors (GM), je v zadnjih desetih letih preživel dokaj burne čase. Sedaj se zdi, da je zaplul v bolj mirne vode, kar se pozna tudi pri rezultatih. Pred dnevi so namreč v matičnem Rüsselsheimu naredili 750-tisočo Insignio.

Številka je ugodna, kajti Insignia se vozi v tipičnem srednjem razredu, v tem pa Opel že precej časa ni imel uspešnega avtomobila. Insignia se je torej tržno dokaj dobro posrečila, 750-tisoči avtomobil pa je bil namenjen kupcu, ki si je zaželel izvedenko OPC Sports Tourer, ki jo poganja bencinski šestvaljnik V zasnove s turbopuhalom in z 239 kilovati (325 ‘konj’), s 435 Njutmetri navora ter s pogonom na vsa štiri kolesa.

Insignia se je na trge pripeljala leta 2008, leto kasneje so ji prisodili naslov evropski avto leta, v drugi polovici leta 2013 so avto prenovili in za drugo generacijo se je doslej odločilo 155 tisoč kupcev; lani je bila prodaja tega avtomobila večja za zelo ugodnih 19 odstotkov. Z vsem tem je Insignia četrti najuspešnejši avtomobil nemške tovarne v ameriški lasti.◄

Opel ima za seboj dokaj burne čase, tovarna pa je že vse od konca tridesetih let prejšnjega stoletja v rokah ameriškega General Motorsa.

Opel ima za seboj dokaj burne čase, tovarna pa je že vse od konca tridesetih let prejšnjega stoletja v rokah ameriškega General Motorsa.