Mitsubishi Outlander PHEV: prenovljen na slovenskem trgu Mitsubishi Outlander PHEV: prenovljen na slovenskem trgu
  Outlander je Mitsubishijeva stalnica od leta 2001 in pred skoraj natanko štirimi leti so predstavili že četrto generacijo. Tokrat gre beseda le o... Mitsubishi Outlander PHEV: prenovljen na slovenskem trgu

Mitsubishi Outlander PHEV: klenega videza zunaj, prestižen znotraj.

 

Outlander je Mitsubishijeva stalnica od leta 2001 in pred skoraj natanko štirimi leti so predstavili že četrto generacijo. Tokrat gre beseda le o nekoliko osveženi priključno-hibridni različici tega modela, ki je te dni prišel na naš trg. Stane najmanj 48.990 evrov.

S 4,72 metra dolžine sodi v segment D oziroma v razred srednje velikih avtomobilov. Gre seveda za športni terenec in to nekoliko bolj klene sorte. Deležen je bil manjših vidnih (odbijač, luči, žarometa, motorna maska) in nevidnih (drobne dodelave na aerodinamiki) sprememb zunanjosti. Kolesa so 18- ali 20-palčna, karoserijskih barv je 7 plus 5 dvobarvnih kombinacij s kontrastno barvo strehe – štirikrat s črno in enkrat s srebrno).

Pri Mitsubishiju posebej izpostavljajo dvignjeno kakovost notranjosti, tako zasnove in izdelave kot materialov. Na voljo so štiri notranjosti (sedeži) in sicer tkanina, Alcantara ali tri vrste usnja. Njihov moto je, da karkoli uporabnik prime, mora dajati občutek kakovosti, kar še posebej velja za usnje kot na fotografijah, a tudi za stikala, gumbe, prestavno ročico in izbirnik voznih profilov. Dekorativni aluminij, notranja osvetlitev, pozornost za detajle in uporabnost so še dodatni argumenti.

  • XVK_7344
  • XVK_7339
  • XVK_7338
  • XVK_7341
  • XVK_7342
  • XVK_7356a
  • XVK_7340
  • XVK_7333
  • XVK_7367
  • XVK_7351w
  • XVK_7355
  • XVK_7350
  • XVK_7352ra
  • XVK_7361
  • XVK_7354
  • XVK_7365
  • XVK_7363

Zaslon merilnikov in osrednji zaslon merita vsak po 12,3 palca, na slednjem je Googlov vmesnik, kar med drugim pomeni navigacijske podatke (in še kaj) v resničnem času. Nova je tudi aplikacija za upravljanje vozila na daljavo Mitsubishi Motors. Zagotovo pa je treba omeniti še avdio sistem Yamaha, ki je serijski z osmimi ali doplačilni z 12 zvočniki, ter vzvratno ogledalo, ki je za doplačilo zaslon s projekcijo slike s kamere zadaj.

Med drugim pravijo, da je Outlander (PHEV) dovolj prostoren za pet odraslih oseb, ki jim je na voljo 500 litrov velik prtljažnik, ki ima tudi dvojno dno. In seveda vtičnica za zunanje uporabnike moči do 1.500 W.

Tehnični del omenja izboljšano izolacijo vrat, 16 asistenčnih sistemov s hitro aktivacijo osebnih nastavitev, 7 voznih profilov, dodelave na podvozju, in značilen (priključno-)hibridni pogon. Trije motorji ženejo takšen Outlander: prednji kolesi bencinski (2,4 litra, 100 kW) in električni (85 kW), zadnji pa (le) električni (100 kW). Sistemske moči je 225 kW, navora pa 450 Nm.

Pogonska baterija ima kapaciteto 22,7 kWh, posoda za gorivo drži 55 litrov, oboje pa omogoča 844 kilometrov vožnje. Zgolj na elektriko prevozi 86 kilometrov, vse seveda po standardu WLTP. Baterijo je moč polniti na domači vtičnici (3,8 kW) ali na javni z največjo močjo 50 kW.

Mitsubishiji imajo že tradicionalno bogato serijsko opremo in že osnovni izmed štirih paketov med drugim vsebuje tudi toplotno črpalko. V ceniku so ob enem samem pogonu torej le štiri različice; Inform stane od 48.990 evrov, Invite od 50.990 evrov, Intense (s popustom 1.500 €) od 53.490 evrov in Instyle (s popustom 2.000 €) od 57.490 evrov. Intense naj bi bil po predvidevanjih pri nas najbolj priljubljen, novost pa je dodatni paket Plus (le v kombinaciji z Instyle), ki stane 1.500 evrov in ki vsebuje sedežno usnje kot na fotografijah, v štiri smeri nastavljivo ledveno oporo in masažno funkcijo na prednjih sedežih ter črn strop.

Slovenski zastopnik ponuja tudi ‘Mitsubishi financiranje’, pravijo pa, da bodo letos po načrtih pri nas prodali kakih 60 primerkov prenovljenega Outlanderja PHEV.◄

Foto: VK