Mitsubishi ASX: prenovljen na slovenskem trgu Mitsubishi ASX: prenovljen na slovenskem trgu
  Pred skoraj natanko dvema letoma je Mitsubishi za evropski trg predstavil drugo generacijo uspešnega modela ASX, ki so jo pričeli prodajati lani spomladi.... Mitsubishi ASX: prenovljen na slovenskem trgu

Mitsubishi ASX: bolj vodoraven motorni pokrov in značilni ‘Dynamic Shield’.

 

Pred skoraj natanko dvema letoma je Mitsubishi za evropski trg predstavil drugo generacijo uspešnega modela ASX, ki so jo pričeli prodajati lani spomladi. To je v veliki meri Renaultov Captur, preoblečen v Mitsubishi. Že po dobrem letu pa so ga prenovili, pri nas je naprodaj za od 20.850 evrov.

Kaže, da je bil obraz takšnega ASX preveč ‘renaultovski’, saj je glavna sprememba prav na prednjem delu. Zdaj je s povrnjenim ‘Dynamic Shieldom’ res videti kot Mitsubishi: v duhu te znamke je spremenjeno vse, motorni pokrov, maska, odbijač, žarometa (serijsko polni LED) in dnevne luči. Ne preseneča, da se je prenova zgodila sočasno s Capturjem.

Zunanjosti so namenili pet barv, tri iz črno-bele ponudbe ter lepi rdečo in (brezplačno) modro, streha je lahko črna. Kolesa merijo od 17 do 18 palcev.

  • XVK_5127a
  • XVK_5124
  • XVK_5114
  • XVK_5117
  • XVK_5123
  • XVK_5120
  • XVK_5131
  • XVK_5129
  • XVK_5134
  • XVK_5135

Notranjost med drugim prinaša serijski 10,4-palčni osrednji zaslon in na njem za doplačilo navigacijski sistem z Googlovimi storitvami, več mehanskih stikal, 48 barv za ambientalno svetlobo ter opcijski Harman Kardon.

Notranjost je lahko v temno sivi ali črni barvi, material je lahko tkanina ali usnje in strop je lahko temno siv ali črn.

Ko gre za prostornost, velja pohvaliti 16-centimetrski vzdolžni pomik zadnje klopi, kar je vedno večja redkost, in serijsko dvojno dno prtljažnika.

Izpostaviti velja možnost gretja prednje šipe, pa štiri vozne profile, povezljivost z aplikacijo My Mitsubishi Motors, nadgrajene asistenčne sisteme (do samovoznosti druge stopnje) in čarobno stikalo My Safety Perso, ki prikliče v naprej po želji voznika nastavljene asistenčne sisteme.

Na voljo sta dva pogona; litrski motor zmore 67 kilovatov, 1,3-litrski 103 kilovate, pri tem pa si lahko kupec izbere tudi 7-stopenjsko (dvosklopčno) avtomatiko, pri čemer se motorna moč poveča na 116 kilovatov. V primeru 1,3-litrskega motorja gre za blago hibridno različico.

Mitsubishi se k sreči drži japonske tradicije preproste, transparentne ponudbe. Poleg pogonov lahko kupec izbira le še med barvami zunanjosti, vse drugo je v štirih paketih opreme. Ti delno sledijo naraščajoči pogonski shemi, tako da je v ceniku šest osnovnih različic.

Najcenejši je 1.0 MPI-T Inform (20.850 €), paket Invite k ceni doda okroglega tisočaka. Z večjim motorjem 1.3 DI-T MHEV stane najmanj 23.650 evrov (Invite) ali 25.350 evrov (Intense). Avtomatika (1.3 DI-T MHEV DCT7) stane 26.990 (Intense) ali 29.450 (Instyle) evrov.

Pri slovenskem zastopniku menijo, da bodo v enem letu prodali kakih 100 prenovljenih ASX.◄

Foto: VK