Frankfurt 2013: Renault Initiale Paris Frankfurt 2013: Renault Initiale Paris
Pri konceptih se vsakdo vpraša: »Kaj je hotel povedati pesnik?« Tale Renaultov Initiale Paris, ki je zadnji od napovedanih šestih konceptov pod vodstvom Laurensa... Frankfurt 2013: Renault Initiale Paris
Renault Initiale Paris: uradno je to napoved za novi Espace.

Renault Initiale Paris: uradno je to napoved za novi Espace.

Pri konceptih se vsakdo vpraša: »Kaj je hotel povedati pesnik?« Tale Renaultov Initiale Paris, ki je zadnji od napovedanih šestih konceptov pod vodstvom Laurensa van der Ackerja in ki skupaj zaključujejo »življenjski krog«, je zelo pomenljiv: kaj točno napoveduje?

  • 1VK_8607
  • 1VK_8606
  • 1VK_8604a
  • 1VK_8605
  • 1VK_8601l
  • 1VK_8602l
  • 1VK_8603l
  • 1VK_8610
  • 1VK_8609a
  • 1VK_8611
  • 1VK_8599
  • 1VK_8600

Novi Vel Satis, novi Espace ali oboje hkrati? Še posebej v teh časih, ko recesija mnoge še bogato udarja po bančnih računih, se tudi Renault ozira proti Kitajski in v nekaterih krogih napovedujejo, da bo to Renault (tudi) za tamkajšnji trg. Sami pravijo, da je Initiale Paris napoved za novi Espace, ki v sedanji podobi že krčevito prosi za zamenjavo. Kaj od tega bolj drži (čisto mogoče pa je, da oboje), je težko napovedati. Če skočimo za hip v leto 1995, se spomnimo, da je takrat Renault predstavil koncept z enakim imenom, ki je nato postal Vel Satis. Če se z mislimi na Fordovo uspešnico S-Max ozremo na današnji Initiale Paris, potem se zdi, da bo to nova generacija Espaca, ki ne bo več tako dostavniškega stranskega risa, ampak bolj dinamičen z nižjo streho. A tudi tu imajo pri Renaultu že zgodovino: Avantime, avtomobil, ki je bil toliko pred časom, da ga takratni čas ni vzel za svojega – delno tudi zaradi nekaterih tehničnih rešitev (le para dolgih bočnih vrat, neudobna zadnja prema).

Govorice celo namigujejo na Renaultvovo odločitev vpeljati luksuzno blagovno znamko z imenom Initiale Paris (sedaj je to ime rezervirano za najbolj luksuzne Renaulte na nekaterih trgih), ki se bo začela z velikim avtomobilom, kot je Initiale Paris, in se nato razširila proti manjšim modelom. Nekaj podobnega pozna tudi Nissan (Infiniti), pa Toyota (Lexus) in še kdo.

Če se zdi zunanjost koncepta Initiale Paris skoraj dokončen izdelek (morda z izjemo odpiranja bočnih vrat, a tudi to danes ni več tehnična prepreka), je notranjost verjetno še vedno daleč od tega. Že kako desetletje pri konceptnih avtomobilih avtomobilske znamke sanjajo o tankih, prostorsko nepotratnih sedežih, ki pa nekako ne znajo najti poti v serijsko izdelavo. Če pa bo to uspelo Renaulti, bo to zagotovo velik uspeh.

Še kratek skok v zgodovino:

  • Renault Initiale Paris 1995
  • Renault Vel Satis
  • Renault Vel Satis Concept
  • Renault Avantime
  • Renault Avantime

Takole pa pri Renaultu predstavljajo Initiale Paris v kratkem videu:

Foto: VK, Renault