Ford Capri: na slovenskem trgu Ford Capri: na slovenskem trgu
  Novodobni Capri je Ford predstavil julija lani. Gre za kupejevski športni terenec ali križanec z električnim pogonom, ki si je ime sposodil pri... Ford Capri: na slovenskem trgu

Ford Capri: 6 barv (tri črno-bele, tri barvne) in platišča od 19 do 21 palcev.

 

Novodobni Capri je Ford predstavil julija lani. Gre za kupejevski športni terenec ali križanec z električnim pogonom, ki si je ime sposodil pri Capriju iz daljnega leta 1968, ki je bil klasičen, 4,3 metra dolgi kupe. Novi Capri je te dni prišel na slovenski trg, uradna cena zanj pa je (od) 39.807 evrov.

Capri se pridružuje dvema Fordovima električno gnanima križancema, nekoliko večjemu Mustangu Mach-E in precej manjšemu Explorerju. Pravijo da so ga zasnovali pri Fordu in da ga tam, v Kölnu, tudi izdelujejo.

V resnici gre tehnično za še en rezultat sodelovanja s Volkswagnom, točneje gre za Volkswagnovo platformo MEB, pod drobnogledom pa je Capri najbolj soroden z ID.4 in ID.5. Je pa od obeh širši in daljši, višinsko pa je med njima. Capri v dolžino meri 4,63, v širino 1,87 in v višino 1,63 metra. Prtljažnik meri 572 litrov, v njem je tudi koš za ne posebej čiste stvari, denimo za polnilni kabel.

  • XVK_7305lwa
  • XVK_7303lwca
  • XVK_7294wcl
  • XVK_7306wa
  • XVK_7307w
  • XVK_7297lw
  • XVK_7295wl
  • XVK_7291
  • XVK_7301
  • XVK_7300sh

Znotraj se zdi Capri hibrid: Volkswagnovi so merilniki, (pokončen) osrednji zaslon pa je Fordov. Ta meri 14,6 palca po diagonali in za seboj skriva skrit predal, ki se samodejno zaklene pri zaklepanju vozila. Med sedežema je 17-litrski predal, posebnost pa so športni sedeži z integriranim vzglavnikom.

Med drugim ima Capri lahko še projicirni zaslon (HUD), 360-stopinjsko kamero in 480-vatni zvočniški sistem B&O z 10 zvočniki.

Pravijo, da so prilagodili podvozje, sicer pa je tudi pogonska tehnika Volkswagnova. Na voljo so tri možnosti baterija (kWh)/moč motorja (kW)/doseg (km): 52/125/393, 77/210/627 in 79/250/592. Prva dva imata zadnji pogon (motor je v osnovi zadaj), zadnji pa 4-kolesni pogon, ker ima motor tudi na prednji osi.

Še malo o masah. Capri tehta od 1.914 do 2.191 kilogramov in lahko vleče od 1.000 (RWD) do 1.200 (AWD) kilogramov težko prikolico, streha pa prenese 75 kilogramov obremenitve.

V ceniku je pet različic, ki poleg pogonov upoštevajo tudi dva paketa opreme. Najcenejši je 52 kWh (39.807 €), 77 kWh stane od 45.800 evrov, 79 kWh pa od 47.930 evrov. Boljši paket (Premium) je na voljo le za 77 kWh (47.930 €) in za 79 kWh (51.300 €). Toda pri Fordu ponujajo kar dvojni popust za financiranje v lastni hiši in sicer najprej 6,5 odstotka zapisane cene in potem še dva tisoč evrov. Če k temu prištejete še EKO subvencijo, je cena že precej prijaznejša.

Pri slovenskem zastopniku menijo, da bodo pri nas prodali kakih 6 Caprijev na mesec oziroma letos vsega skupaj 50.◄

  • 2025-04-09 12.48.28c
  • 2025-04-09 12.48.11c
  • 2025-04-09 12.49.26c
  • 2025-04-09 12.51.41c

Foto: VK