


Zadnjih pet mesecev je prodaja osebnih avtomobilov na večini evropskih trgov, še posebej na največjih in najpomembnejših, rasla. Tako je bilo tudi v Nemčiji, ki velja za najpomembnejši trg v EU. Aprila pa je bila prodaja na nemškem trgu manjša za okrogle štiri odstotke.
V četrtem letošnjem mesecu so v Nemčiji prodali 274.097 osebnih avtomobilov. Po nekaterih mnenjih so na skromnejšo prodajo v Nemčiji vplivali tudi velikonočni prazniki, ki so bili precej dolgi in zato ljudi ni bilo v trgovine. Toda dejstvo je, da so skoraj vse velike nemške avtomobilske tovarne aprila zabeležile prodajni minus v razponu od dva do šest odstotkov, medtem ko so imele nekatere tuje avtomobilske hiše – Nissan, Mazda, Jeep – kar dvajsetodstotno rast. Sicer pa je bila prodaja avtomobilov na nemškem trgu v letošnjih štirih mesecih vendarle večja za tri odstotke.
Po sedanjih, sicer še nepopolnih podatkih je bila aprilska prodaja osebnih avtomobilov v Franciji večja za šest odstotkov (166.968), v Italiji je bil plus dvoodstoten (dobrih 119 tisoč avtomobilov), medtem ko so v Španiji vladne spodbude pri zamenjavi starega za novo vozilo v avtomobilske trgovine v četrtem letošnjem mesecu pripeljale kar 29 odstotkov več kupcev kot aprila lani (80.174).

Po nepopolnih podatkih pa je šlo nekaterim tujim avtomobilskim tovarnam, denimo Nissanu, aprila v Nemčiji zelo dobro.