

Bencinski motorji z neposrednim vbrizgom bodo morali imeti po letu 2017 glede na EURO norme filter delcev. Ugotovljeno je namreč, da se pri neposrednem...

Bencinski motorji z neposrednim vbrizgom bodo morali imeti po letu 2017 glede na EURO norme filter delcev. Ugotovljeno je namreč, da se pri neposrednem vbrizgavanju bencina v valj v izpušnih plinih pojavljajo tudi trdi delci, podobno kot pri dizelskem motorju, a v manjšem obsegu. Kljub temu pa bodo norme tako stroge, da bodo zajele tudi najmanjše emisije škodljivih snovi v izpuhu bencinskih motorjev.
Rešitev, ki jo vidijo izdelovalci, je štiristezni katalitični pretvornik, ki združuje lastnosti tristeznega katalitičnega pretvornika in filtra trdih delcev, (spet) podobno kot pri dizelskem motorju, kar naj bi bilo združeno v enem ohišju. Na ta način naj bi obvladovali emisije CO, CH, NOx in trde delce hkrati. (AB)
Foto: Daimler, VW