Tisto, kar je pri Mercedes-Benzu AMG ali pa pri BMW serija M, je pri Audiju RS. Sedaj ingolstadtska tovarna predstavlja Audi RS 4 Avant Nogaro, dirkača z nahrbtnikom, kot so pred dvajsetimi leti rekli njegovemu predhodniku RS2 Avantu.
RS2 Avant je tedaj predstavljal novo modelsko in siceršnjo filozofijo tovarne, ki je avto razvila skupaj z veliko bolj dirkaško prepoznavnim Porschejem. Avto je poganjal 2,2-litrski bencinski petvaljnik s turbopuhalom in končnimi 232 kilovati (315 ‘konji’) ter z navorom 410 Njutonmetrov. Da je bil to res dirkalnik, potrjujeta tudi podatka o največji hitrosti (262 km/h) in pospešku 5,4 sekunde z mesta do 100 km/h. Po želji je bil obarvan v modro barvo nogaro (v spomin na Audijevo zmago na dirkališču v Nogaru), stal je 98.900 tedanjih nemških mark, naredili so jih vsega 2.908, njegova slava pa se je razširila daleč čez nemške meje.
Na bližnjem ženevskem salonu (v začetku marca) pa bo Audi postavil na ogled in malo kasneje tudi na ceste Audi RS 4 Avant Nogaro in sicer bodo s tem počastili opisani RS2 Avant. Obarvan bo (seveda) v modro barvo nogaro, pod motorni pokrov so mu namestili bencinski FSI V8 z gibno prostornino 4,2 litra in s 331 kilovati (450 ‘konj’) ter z največjim navorom 430 Njutonmetrov v območju med 4.000 in 6.000 vrtljaji. Po tovarniških podatkih bo največja hitrost omejena na 280 km/h, do 100 km/h bo pripeljal v 4,7 sekunde, povprečna poraba naj bi bila 10,7 litra, povprečni izpust CO2 pa 249 g/km. Serijsko je dodan 7-stopenjski samodejni menjalnik S-tronic, štirikolesni pogon Quattro, 20-palčna petkraka platišča z gumami dimenzij 265/30 ipd. Na voljo bo spomladi in to tistim, ki bodo imeli vsaj 87.300 evrov, kolikor bo stala osnovna izvedenka…
Foto: Audi