![Audi bi imel Q2, ne pa Q1](https://i0.wp.com/www.avtofil.si/wp-content/uploads/2015/01/Audi-Q3sli.jpg?resize=970%2C350&ssl=1)
![Audi bi imel Q2, ne pa Q1](https://i0.wp.com/www.avtofil.si/wp-content/uploads/2015/01/Audi-Q3sli.jpg?resize=750%2C350&ssl=1)
Audi bi imel Q2, ne pa Q1
Teme 27/01/2015 Vinko Kernc
![Audi bi imel Q2, ne pa Q1](https://i0.wp.com/www.avtofil.si/wp-content/uploads/2015/01/Audi-Q3sli.jpg?resize=640%2C300&ssl=1)
Zadrege pri izbiranju imen ali oznak za avtomobile so znane in niso od včeraj. Zdi se, da se je sedaj nekaj takšnega zgodilo nemškemu Audiju pri izbiranju oznake za novi mali športni terenec. V skladu z dosedanjimi oznakami bo to Q1, čeprav so si pri Audiju želeli oznako Q2.
Ingolstadtstka tovarna serijo športnih terencev že dolgo označuje s črko Q – začeli so s Q7, nato se je rodil Q5, pred dobrima dvema letoma Q3 in sedaj naj bi prišel na vrsto še nekaj manjši Q2. Toda tukaj se je zapletlo. Oznaka Q2 je v lasti italijanske Alfa Romeo, ki je sestavni del koncerna FCA (Fiat Chrysler Automobiles). Audi je po poročanju nekaterih medijev menda zaprosil FCA oziroma Alfa Romeo za dovoljenje o uporabi oznake Q2, vendar Italijani niso odgovorili. Zato naj bi se nejevoljni odločili za oznako Q1, vendar naj bi bila ta oznaka preblizu oznaki A1, ki ga tovarna uporablja pri drugi vrsti avtomobila. Razlaga ni povsem logična, čeprav je res, da je A1 narejen na osnovi VW Pola, ki pa je manjši kot bo Q1. Ta mali športni terenec naj bi se po sedanjih napovedih na trge pripeljal sredi prihodnjega leta, izdelovali pa ga bodo v domačem Ingolstadtu. Kot pravijo, bo imel tako pogon zgolj na prednji kolesi, pa tudi sloviti štirikolesni Quattro, narejen bo na še vedno dokaj novi osnovi MQB, ki jo koncern Volkswagen (VW), ki je tudi lastnik Audija, že nekaj časa uporablja za vse nove avtomobile.
Sicer pa je Sergio Marchionne, prvi mož FCA, vodilnim ljudem koncerna Volkswagen menda sporočil, da Alfa Romeo ni naprodaj. Znana je zgodba o tem, da si pri VW zelo želijo kupiti omenjeno italijansko avtomobilsko hišo. Ta v zadnjih letih skoraj životari, vendar imajo pri FCA z njo zelo ambiciozne načrte. Toda njihova uresničitev je odvisna od denarja, tega pa za sedaj ni ali vsaj ne toliko, kot bi ga potrebovali …◄
![FCA ali Fiat Chrysler Automobiles oziroma Sergio Marchionne menda nista imela posebnega posluha za želje Audija.](https://i0.wp.com/www.avtofil.si/wp-content/uploads/2015/01/Sergio-Marchionne.jpg?resize=680%2C531&ssl=1)
FCA ali Fiat Chrysler Automobiles oziroma Sergio Marchionne menda nista imela posebnega posluha za želje Audija.