Volkswagen Tiguan: na slovenskem trgu Volkswagen Tiguan: na slovenskem trgu
Volkswagnov Tiguan, na svetu od leta 2007, je doslej zapeljal v 2,8 milijona garaž, kar je vsekakor spodobna številka. Nova generacija, ki se vozi... Volkswagen Tiguan: na slovenskem trgu
Volkswagen Tiguan: karoserijsko oziroma oblikovno ostrejši, daljši in nižji, pa zato na pogled vitkejši, tudi notranje prostornejši.

Volkswagen Tiguan: karoserijsko oziroma oblikovno ostrejši, daljši in nižji, pa zato na pogled vitkejši, tudi notranje prostornejši.

Volkswagnov Tiguan, na svetu od leta 2007, je doslej zapeljal v 2,8 milijona garaž, kar je vsekakor spodobna številka. Nova generacija, ki se vozi na slovenski trg, je oblikovno ostrejša in vitkejša, zunaj večja, notranje prostornejša, s pestrim naborom motorjev, z dvema pogonoma in z dvema menjalnikoma, s tremi paketi opreme ter z začetno ceno 23.982 evrov.

Novi Tiguan, ki se marketinško uvršča v segment srednje velikih športnih terencev, na splošno pa gre za t. i. kompaktni ali nižji srednji razred, se pojavlja v tistem delu trga, ki je tako na evropskih kot tudi slovenskem prostoru izjemno zanimiv in vroč. Številke (zvečine) ne lažejo: lani je bilo pri nas v tem razredu prodanih 5.538 avtomobilov, letos naj bi nove lastnike dobilo vsaj šest tisoč športnih terencev, saj njihov tržni delež že presega 26 odstotkov! Novi Tiguan prihaja ob pravem času, zato so ambiciozni tudi načrti za slovenski trg – v polnem letu prodati od 900 do 1.000 vozil in si tako prisvojiti kar 15-odstotni tržni delež.

  • IMG_6683a
  • IMG_6671a
  • IMG_6672la
  • IMG_6679a
  • IMG_6675a
  • IMG_6676
  • IMG_6634a
  • IMG_6636a
  • IMG_6657a
  • IMG_6646a
  • IMG_6667a
  • IMG_6661
  • IMG_6662
  • IMG_6668

Tiguan je prvi športni terenec nemške avtomobilske tovarne, narejen na znameniti Volkswagnovi platformi MQB, kar v precejšnji meri vpliva na obliko, udobje in tudi funkcionalnost. Navzven je Tiguan karoserijsko opazno ostrejši, z dvema vrstama prednje maske oziroma odbijača (cestna in terenska varianta) ter s spremenjenimi merami: v dolžino je pridobil 60 milimetrov (4.486 milimetrov), v višino ga je za 33 milimetrov manj (1.632 mm), širši je za 30 milimetrov (1.839 mm), medosna razdalja je pridobila občutnih 77 milimetrov (2.681 mm), nakladalni rob v prtljažniku je prijazno (za 55 milimetrov) nižji, kar tudi ni odveč. Vse to se pozna tudi v notranjosti, kjer je zlasti zadaj opazno več prostora kot prej (plus 29 mm), poleg tega je zadnja sedežna klop, deljiva v razmerju 30:70, pomična za 180 milimetrov bodisi naprej bodisi nazaj. Poredil se je tudi prtljažnik, ki po novem ponuja od 615 do 1.655 litrov, avto je kilogramsko shujšal in je celo do 53 kilogramov lažji kot prej, kar pa je odvisno od opreme. In za povrh je količnik zračnega upora po novem za 13 odstotkov manjši in znaša solidnih 0,32.

Opremski paketi so trije (Trendline, Comfortline, Highline), pogon bodisi na vsa kolesa (4Motion z znano  lamelno sklopko Haldex pete generacije) bodisi na prednji kolesni par, menjalnik dvosklopčni DSG ali pa 6-stopenjski ročni. Da je nabor raznolikih asistenčnih sistemov izjemno širok in da so multimedijski sistemi pomemben del značaja novega Tiguana, je razumljivo samo po sebi, kot tudi raznolika ponudba agregatov. Skupaj jih je osem – štirje bencinski v razponu moči od 92 do 162 kilovatov in štirje dizelski, ki zmorejo od najmanj 85 do največ 176 kilovatov.

Prodajni načrti z novim Tiguanom so torej znani, cene seveda niso skrivnost. V najcenejši izvedbi je avto naprodaj za 23.982 evrov (1.4 TSI Trendline, ročni menjalnik), medtem ko stane najmočnejša in najbolje opremljena bencinska različica (2.0 TSI 4Motion DSG Highline) 38.792 evrov. Najcenejši Tiguan v dizelski izvedbi je na voljo za 25.121 evrov (2.0 TDI Trendline, ročni menjalnik), najdražji pa za 41.436 evrov (2.0 TDI DSG 4Motion  Highline), vendar ga bo mogoče naročiti nekaj kasneje.◄

Foto: VK