V 30 sekundah prodali 500 Mustangov V 30 sekundah prodali 500 Mustangov
Ford je kot generalni pokrovitelj Lige prvakov med finalno tekmo med španskima kluboma Real in Atletico ponujal spletni nakup evropske verzije Forda Mustanga. Prvih... V 30 sekundah prodali 500 Mustangov
Ford Mustang se v Evropo pripelje šele prihodnje leto, vse kaže, da je zanimanje zanj tudi na Stari celini precejšnje.

Ford Mustang se v Evropo pripelje šele prihodnje leto, vse kaže, da je zanimanje zanj tudi na Stari celini precejšnje.

Ford je kot generalni pokrovitelj Lige prvakov med finalno tekmo med španskima kluboma Real in Atletico ponujal spletni nakup evropske verzije Forda Mustanga. Prvih 500 kupcev se je registriralo že 30 sekund po začetku tekme.

Novi Ford Mustang bo evropskim kupcem na voljo šele prihodnje leto in verjetno je bil to tudi eden bistvenih razlogov za tako veliko zanimanje za možnost nakupa med finalno tekmo letošnje Lige prvakov. Kot pravijo pri Fordu, se je registriralo 9.300 kupcev iz različnih evropskih držav, ki jih sicer zanima nova varianta legendarnega Mustanga. Pred časom je ameriška tovarna ob petdesetletnici tega vozila njegovo novo verzijo postavila na vrh njujorškega Empire State Builidinga – tako kot ob predstavitvi prve generacije.

Sicer pa Ford kot generalni sponzor po 22 letih zapušča Ligo prvakov, na njegovo mesto pa je vskočil japonski Nissan, ki bo generalni sponzor že v sezoni 2014/15. Po neuradnih ocenah naj bi letno sponzorstvo UEFI kot evropski krovni nogometni organizaciji, ki organizira tudi izjemno popularno Ligo prvakov (ocenjujejo, da si tekme v eni sezoni ogleda okoli 300 milijonov gledalcev v 200 držav vsega sveta), prineslo okoli 50 milijonov evrov.

Liga prvakov bo že letos imela novega generalnega pokrovitelja – Forda je zamenjal Nissan.

Liga prvakov bo že letos imela novega generalnega pokrovitelja – Forda je zamenjal Nissan.