Renault Twingo: na slovenskem trgu od 8.990 evrov Renault Twingo: na slovenskem trgu od 8.990 evrov
Pa smo ga dočakali: novi Renault Twingo ni le izjemnega pomena za Renault, še bolj pomemben je za slovensko gospodarstvo, novomeško industrijo in za... Renault Twingo: na slovenskem trgu od 8.990 evrov
Renault Twingo: tipičen 'pariški' avtomobil, a enako iznajdljiv tudi izven njega.

Renault Twingo: tipičen ‘pariški’ avtomobil, a enako iznajdljiv tudi izven njega.

Pa smo ga dočakali: novi Renault Twingo ni le izjemnega pomena za Renault, še bolj pomemben je za slovensko gospodarstvo, novomeško industrijo in za slovenski ponos. Pri Renaultu upajo, da bo vsaj delno ponovil uspeh prve generacije – drugo so na uradni predstavitvi elegantno ignorirali.

Leta 1993 je bil Twingo revolucionaren, ostal v proizvodnji 14 let in se dva milijonkrat kloniral. Nič od te trojice novi ne bo mogel ponoviti, bo pa verjetno zlahka presegel dosežke druge generacije. Tudi iz Pariza prihaja želja, podobna ukazu: Twingo mora (med tekmeci) na 1. mesto!

  • 1VK_6257
  • 1VK_6324a
  • 1VK_6303ar
  • 1VK_6340a
  • 1VK_6334
  • 1VK_6331la
  • 1VK_6338rl

V primerjavi z drugo generacijo ni le z naskokom prikupnejši – je tudi krajši, višji in zgrajen na daljšem medosju. In, kot že vemo, njegov motor visi za zadnjo premo. Stabilizacijski ESP je serijski.

Prtljažnika nad motorjem je vseeno 188 litrov in naprej (povečljivost!), poleg tega je lahko (doplačila!) v kabini še nadaljnjih 52 litrov predalov in mest za drobnarije. Ima športna sedeža, zasnovana le zanj, (lahko) ima električno pomično platneno streho in lahko ima še dolgo vrsto koristnih in/ali lepih dodatkov za prilagoditev osebnemu okusu. Prav to je eden njegovih največjih adutov.

Sicer pa imajo kupci na voljo tri pakete opreme (plus dodaten paket Sport, ki ne posega v mehaniko), dva trivaljna motorja (sesalni SCe 70 in turbo TCe 90) ter en (ročni) menjalnik; robotizirani EDC bo na voljo prihodnje leto.

Cenovni razpon uradnega cenika sega od okroglih 9 do 12 tisočakov. Potem je tu še redni popust 500 evrov, pa še dodatnih 500 skupaj s podaljšano garancijo (5 let ali 100 tisoč kilometrov), če se odločite za njihovo financiranje. V tem primeru boste lahko domov odpeljali po napovedih najbolj priljubljeno različico TCe 70 Expression za 8.990 evrov, če seveda ne boste nič dokupili za zraven. Boste pa imeli, med drugim, ročno klimatsko napravo, avdio sistem R&GO (Bluetooth, AUX, USB, povezljivost z iOS in Androidom, volanske komande), električen pomik prednjih šip, po višini nastavljiv volanski obroč, po polovici deljivo zadnjo klop (Twingo je vselej le 4-sedežnik) in še nekaj drobnarij več kot v osnovnem paketu Authentique.

Pri Renaultu pravijo, da je zgoraj opisana različica novega Twinga po uradnem ceniku za 600 evrov dražja od druge generacije. A pravijo tudi, da ima zdaj ESP, R&GO, 5 vrat in še kaj, seveda v prvi vrsti dejstvo, da je to nov model z novimi tehnologijami, boljšimi varnostnimi elementi in modnejšim videzom.

Zanimivo: pravijo, da ne čakajte na električno različico niti na različico R.S. A nikoli se ne ve, zarečeni kruh je postal pravilo današnjika …◄

Foto: VK